![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Altijd weer 'Pakistan dit, Pakistan dat'... Om het leven zoals het daar is voor de gewone mens te begrijpen, dient men Urdu te leren en naar Pakistaanse series te kijken! Wat ik volop doe (ok ja, elke Pakistaanse huisvrouw is eraan verslaafd)
Mensen die thuis satelliet hebben, kunnen zappen naar het kanaal 'hum tv europe', dan is alles in het Engels ondertiteld en hoef je geen Urdu te leren. So much fun! En spanning... Momenteel kijk ik naar de serie halki si khalish https://youtu.be/U4Rr_DtDyYk ![]() Enjoy, if you understand! ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2017 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zoiets als Mooi en Meedogenloos?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Pakistan dit, Pakistan dat' ... ? Niemand heeft het ooit over Pakistan in België. Guinevere hoort zeker nog andere stemmen dan die van God. Blasfemie!
Gele pilletjes helpen naar het schijnt voor traditionele huisvrouwen die soaps kijken uit verveling ![]()
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 30 juli 2017 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees nog slechter.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Niet echt. Een Pakistaanse serie telt gemiddeld 26 afleveringen en is soms op een roman gebaseerd. Het gaat vooruit: introductie, voorstelling personages, plot, plotwendingen,... veel spannender omdat je weet dat er snel een einde aan het verhaal komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De "profeet" was het goeie voorbeeld. Die trouwde met Aïcha toen ze 6 was en had er seks mee toen ze 9 was
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die onzedige hoeren lopen rond zonder sluier, hun gezicht tonende aan mannen die niet tot de familie horen. Ook wordt hier het verbod op afbeelden van mensen en andere door allah perfect geschapen dingen compleet overtreden.
De makers, ondersteuners en acteurs van/in deze serie zullen branden in de hel. Gefeliciteerd Guinevere. Niet alleen gebruik je de naam van een fictieve overspelige heiden, maar lok je nog eens een hoop onschuldigen in't verderf door het promoten van de moderne media.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zalig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie wel een oplossing : Fatima krijgt een rood lintje op, Aischa een geel enzovoort.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vice versa mogen Paki's het net zo goed over België hebben. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Blijkbaar niet zo compatibel met jouw overtuiging die je ten onrechte een religie noemt
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet helemaal niet, gesluierde vrouwen zijn uiteindelijk prima uitwisselbaar zonder dat iemand het verschil zou mogen merken.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok, ik ga straks een afspraak maken met een psych. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer. Ik heb geen satelliet tv.
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Eerst beweren dat Belgen niet over Pakistan mogen praten en vervolgens komen met een soap die een rooskleurig beeld van de maatschappij neerzet.
Dat doet me sterk denken aan de propaganda die het Westen te zien krijgt over Noord Korea. Geen mens die erin trapt
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Nee, er wordt hooguit naar gerefereerd. Het gaat om moslimacteurs in een moslimland.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 31 juli 2017 om 18:55. |
![]() |
![]() |