![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Week na week wacht een smeuiïg verhaal
op lezers in de dokterswachtzaal. Maar nu prikt 't schandaal hen zélf aan de paal en wuift hen straks toe : "D�*�*-ag Allemaal !" ![]() VB, maak u klaar voor een Boekskesverbranding ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() das dan de plaats dat ik Dag Allemaal lees, en ik ga dan maar twee of drie keer op een jaar naar de dokter, dus de keren datik het lees kan ik op één hand tellen, en ik denk niet dat ik veel mis.
wie heeft er nu echt geld te veel, om die rotzooi te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Resultaat van 2 trends: de verkleutering van het nieuws naar meer roddel en sensatie, en de bereidheid om sneller naar het gerecht te stappen, zoals in Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wij zijn goe bezig, ook al zeggen er van niet" ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dag Allemaal is een roddelblad van het laagste allooi. Voor mijn part mag Ilse Beyers daar al de doodstraf voor krijgen. De straf die volgt uit een klacht voor laster en eerroof vind ik nogal magertjes.
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan zijn er die zich afvragen waarom onze politici vragen dat ze hun interviews nog eens mogen nalezen voor publicatie... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 oktober 2009 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is nog altijd van toepassing. die vent had een klare visie op het mensDOM ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor hier de term boekverbranding vallen. Ik mag hopen dat daarmee een weekblad/dagblad-verbranding wordt bedoeld. Dan wil ik gerust een dagske verlof nemen om naar het vreugdevuur te komen kijken en een traantje weg te pinken. Een gerichte actie tegen de verspreiding van televisie-distributie zou nog beter zijn. Een week enkel nog sneeuw of een berichtje van de tuner dat er geen signaal is op de 10.000 inch plasma-tv en er zijn waarschijnlijk reeds massale betogingen in heel Vlaanderen. Idioten die zich in torens vliegen of zichzelf opblazen op een metro. Wil je iets bereiken en heb je vertrouwen in je medestanders, dan zorg je gewoon dat de man in de straat eens een tijdje z'n tv niet meer kan aanzetten. Zelfs zonder "blaadjes"-verbranding is dan al veel mogelijk want de postbode die ze moet brengen is waarschijnlijk aan het betogen. |
|
![]() |
![]() |