![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() VRT: weeral van dat
De “objectieve “ staatszender deed het weer. Er was volgens hun in Gent een “extreem rechtse” betoging met linkse tegen betogers. Indien omgekeerd zou het zijn geweest : een linkse betoging met “extreem rechtse” tegen betogers. VRT noemt bijvoorbeeld VB extreem rechts maar krijgt het niet over de lippen dat groen! en PVDA extreem links is. Welk kleur zou VRT hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Is daar nu weer een zoveelste nieuw draadje voor nodig ? weten weten het al... de slachtofferrol pakt niet meer
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=129508 slotje aub ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 12 november 2009 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjapoo voor de Gentse sossenburgemeester die volhoudt dat iedereen zijn recht heeft op vrije en zoveel als mogelijk ongestoorde meningsuiting.
Pech voor de eer vredelievende linksen die op die betoging een ferme pad (de zoveelste) in de korf kregen van klein links. (nu eerlijk, als demokratsich flamingant, vind ik ook wel geregeld een pad in mijn korf vanwege ekstreem rechts) (het leven is een soep en wij zijn de ballekes, zegden ze vroeger ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb heimwee naar het Anders Gaan Leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe heet die zender? En tot wie moet ik mij richten om die ook te ontvangen?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
graag een wederdienst: hoe geraak ik ervan af? Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2009 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zap gewoon. Bv. naar één: meestal hersenloos entertainment, en duidingsprogramma's met een 'beschaafd' rechtse ondertoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() voor gehoorgestoorden: hoe geraak ik van die geldklopperij af?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2009 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, sorry, ik heb ook geen idee hoe een tv tegenwoordig in elkaar steekt.
![]() Heb trouwens je raad opgevolgd, maar ook zonder resultaat.
Laatst gewijzigd door Burkide : 12 november 2009 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dat van termont is alweer gieren,wat een blaaskaak is me dat jong?
Deze zegde hij geschrokken was van het aantal arrestaties? Hoezo geschrokken? Dit is hoe het nu juist moet gvdm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste onnozele draad over die arme zwarte rakkertjes.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al j�*ren geen TV meer. Internet is tien, nee honderd, wat zeg ik, duizend keer beter. En als ge per sé nog eens voor de treurbuis wilt hangen, kunt ge altijd wel terecht bij vrienden die zo zot zijn om nog een TV in huis te houden. Als ge ze op een goeie fles wijn trakteert, krijgt ge misschien zelfs nog eens de afstandsbediening te pakken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwijgen en betalen.
Hét parool van Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als men de 20% meest rechtsen, extreem-rechts noemt, dan moet men de 20% meest linksen, ook maar extreem-links noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |