![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben mijn oude fotoplakboeken aan het digitaliseren.
Hier zijn de gebroeders Spijker (later werd dat Spyker) begonnen met een koetsenfabriek in ons dorp. ![]() Gelukkig zij ze net op tijd van de sloop gered. ![]() Deze Spyker zal wel gesloopt worden. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 30 november 2009 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heb je dit jaar al eens een draadje over Spyker gestart, Derk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch maar eens een negatiefscanner kopen...wat een werk. Had ook kunnen zeggen. Moskeeën komen en kerken......... ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 30 november 2009 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt een fout gemaakt in de topictitel. Het moet toch "De Spyker automobiel:" zijn?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was vroeger een nette katholieke meisjesschool. Later werd het een jongerencentrum waar drugs werden gebruikt! Het is een schande! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Zeg IronChef, heb jij een account op ebaumnation?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Diene C8 rijdt afschuwelijk. De gracht is zijn natuurlijke habitat. De huidige auto heeft, behalve de opgekochte merknaam, ook niks met de Koninginne-Koetsen-Bouwer te maken. De koetsen lagen waarschijnlijk ook beter op de baan.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een Saab, Derk.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die haalde 2 jaar geleden het autosalon niet eens,gesneuveld op het veld van eer op de A12 in de buurt van aartselaar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot ie begint over "me Puch".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ze hebben daar ook een ironchef. Ik dacht: "Je weet maar nooit".
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Spyker is een nep-merk van een idioot die niet kan boekhouden, Spijker was het echte werk. De gouden koets van de koningin is een Spijker, een heuse oldtimer. Kwaliteitswerk, daar bij Spijker.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Walen iets goed doen, mag het ook gezegd worden
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb ongeveer dit type maar dan in het rood en zonder versnellingen. Laatst gewijzigd door IronChef : 1 december 2009 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |