![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Weer een staaltje van hoe ver het tegenwoordig in West-Europa kan komen. Staat dit ons de volgende jaren ook te wachten? Ik vrees er voor !
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...erlingen.dhtml Ik ben gedegouteerd na het lezen van dit artikel, vooral van de laksheid van de directie. Het begint inderdaad op 'Het paard van Troje' te gelijken. Ik ga ervan uit dat op dit 'multicultureel' gebied Groot-Brittannië en Londen een voorloper is voor de rest van Europa. Als onze politieke correctheid niet getemperd wordt, dan hebben we het binnenkort hier ook zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang nog moeten wij dit blijven pikken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben goed bevriend met een Gentse dame die in een migrantenbuurt van Londen woont en werkt, zijzelf is in kwestie nogal links georiënteerd, maar ook zij heeft een degout gekregen van het multiculturele beleid en de laksheid in het 'Mekka aan de Thames'. De verhalen die ze doet van situaties zijn ronduit hallucinant te noemen. Angstwekkend is het gegeven dat al deze 'Britse toestanden' enkele jaren nadien Het Kanaal oversteken en ook ons landje bereiken. Dus de situatie in hyperpolitiek correct Londen is een voorbode voor hetgeen ons te wachten staat, indien we zelf ons lakse beleid namens (moslim)migranten en asielzoekers niet wijzigen. Toen ik zelf in Londen was vond ik het ook niet normaal dat ik moslimmeisjes van 5 jaar in bijna volledige bourka-outfit zag rondlopen of dat ik wagens zag rondrijden waar de vrouw achteraan moest plaatsnemen (met een lege passagiersstoel vooraan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het blijft mij ook verbazen hoe die dingen steeds erger en erger worden, en vooral dat de autochtone bevolking grotendeels zijn hoofd in het zand blijft steken.
Wanneer gaat Europa nu eindelijk eens de ogen openen voor het multiculti monster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() er resten ons maar weinig mogelijkheden , kindjes maken minstens 12 per rasechte vlamingk , terug naar de kerk gaan en tot god bidden en ten laatste hopen dat deze 9 jarige fundimentalisten een strengere leraar krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik zie de oplossingen iets anders: de moslimallochtonen zoveel mogelijk laïciseren, zodat wetenschap en rede de plaats innemen van al die religieuze zever. Zo zou de positie van de vrouwen aanzienlijk verbeteren, zouden voorbehoedsmiddelen ook voor hen geen taboe meer zijn (en daalt automatisch hun kinderaantal) en zou er van 9-jarige fundamentalisten geen sprake meer zijn. Maar de hunkering naar een 'ontkerkelijking' onder de moslims zal wel een illusie blijven, vermits een zeldzame ex-moslim die publiekelijk toegeeft de islamleer afvallig te zijn, openlijk met de dood bedreigd wordt door zijn 'moslimbroeders' en letterlijk wordt aangevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
By the way, wel tof dat uw familie bier is gaan drinken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge niet gewoon zoals de meest christenen toegeven dat er nogal wat mis is aan uw geloof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fait divers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch niets aan de hand, hij leeft toch nog.
Wat een heisa voor 1 bange blanke man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het einde van ons onderwijs?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het einde van ons bestel.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Neen, er is een nieuw onderwijssysteem in de maak : de ZULO.
(= Zeer Uitgebreid Lager Onderwijs) Hiermee worden de meeste problemen in het onderwijs verholpen. Een vorm van induvidueel onderwijs waarbij de kinderen pas bepaalde dingen hoeven te leren als ze eraan toe zijn. Er is nog strijd om of het rekenen wordt afgeschaft want daarvoor hebben we tegenwoordig toch rekenmachientjes. Iedereen zal een ZULO diploma halen, desnoods na 20 schooljaren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |