![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Taalrel in 'Mijn restaurant'
Vlaamsgezinde Halle moet niet weten van 'Les Deux' van Ludovic en Jurgen. Read and weep: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GNT2N3V48 Wanneer gaat er eens een einde komen aan het taalfascisme van de flaminganten in dit land? Hoe kleinzielig kan een volkje zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dag Raf, goeiemiddag, alles nog in orde jongen ?
ge ziet er een beetje gecrispeerd uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand mij zeggen wat "Mijn Restaurant" is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Te zien aan de avatar laat iemand hier juist zijn kleinste kant niet zien
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ze kunnen het mss "Duo" dopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat het gemeentebestuur het Vlaams karakter wil benadrukken willen zij hun mening opdringen aan de inwoners.
Dat ruikt naar (zachte) dictatuur. Een typische karaktertrek van Vlaamse politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Nee. Geen idee. Gokje wagen?
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Of "In den bloten Keanu", zo kneuterig geschreven met van die typische gordijntjes.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer op het onderwerp te reageren, beste. Je heb in het verleden al ondervonden waar je neiging om ad hominem te reageren toe leidt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? En welke reden mag dat dan wel wezen?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat gaan ze bereiken door zich op te stellen als extremisten, denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() echt, is alles in orde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat duo heeft wel opeens gratis reclame gekregen, met dank aan het gemeentebestuur daar.
het wordt nu gewoon fel uitvergroot omdat het over een populair tv-programma gaat, maar dit doen ze dus al jaren. met meestal goed gevolg trouwens, de meeste ondernemers daar begrijpen de situatie en passen zich aan. op zich vind ik trouwens dat dit overdreven is, de naam van een restaurant gaat geen verfransing aanmoedigen of stoppen. Dat ze vooral zorgen dat alles IN het restaurant in het Nederlands gebeurt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou men u een staatsgevaarlijke terrorist noemen als u een vraag hebt over een in uw ogen onterechte belastingaanslag? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 maart 2010 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |