![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: N-VA's BaFO: aanvaard of niet? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 86,21% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() N-VA gaat morgen of overmorgen met een Best and Final Offer naar Di Rupo. Word dat aanvaard?
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PF2V8VCR
Ik ben radikaal centrist, en absoluut relativist. Laatst gewijzigd door centrist : 13 september 2010 om 07:31. |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Losstaand van de vraag, toch opmerkelijk dat N-VA de laatste week de initiatieven neemt:
1/ Het systeem-Pieters (afgeschoten door de PS) 2/ Nu een BaFO (wacht wellicht hetzelfde lot) Ze zijn natuurlijk de grootste partij in Belgie, dus moeten ze af en toe wel initiatieven nemen. Ze kunnen niet alles aan EDR overlaten.
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Mannen, ik kan niet meer volgen, laat staan dat ik op deze vraag kan antwoorden. Of zelfs pogen te antwoorden.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weinig waarschijnlijk. De PS wilt zelf de regie in handen houden, dus gaan ze zeker niet positief antwoorden op een vraag van de N-VA, dat zou als een zware toegeving bekeken worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn glazen bol doet het niet meer, dus zou ik het echt niet weten.
Wat ik wel weet is dat als deze politieke crisis niet wordt opgelost het land financieel de dieperik ingaat. De regering van lopende zaken kan immers geen ingrijpende besparingen doorvoeren, hetgeen zelfs steun van Europa of het IMF uitsluit. En analoog aan de Griekse tragedie zullen de voornaamste slachtoffers ambtenaren, gepensioneerden en uitkeringstrekkers allerhande zijn. En om van al dat gepalaver en nietsdoenerij vanaf te zijn ben ik geneigd het geweer van schouder te verwisselen en volop te gaan voor de opdeling van dit land,....ware het niet dat de onderhandelingen over grenzen, patrimonium, staatsschuld e.d. nog 1000 maal moeilijker zullen verlopen dan het huidige gepalaver. Met als gevolg dat het land sowieso de dieperik ingaat met alle gevolgen vandien. M.a.w. de verantwoordelijkheid van BDW & EDR in deze is dan ook torenhoog. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk laat Bartje zich niet WEER verstrikken... ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 13 september 2010 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik heb Nee aangevinkt .
Omdat ik zo een donkerbruin vermoeden heb dat dit weeral zal afgeschoten worden. Alles zit muurvast en we geraken er gewoon niet uit. Langs Vlaamse kant wil men wit......langs Waalse kant wil men zwart.....grijs is onbespreekbaar en onaanvaardbaar.
#8 | |
Minister-President
|
![]() Uit HLN.be
Citaat:
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik stem hier dus "nee"
Maar ik vraag me wel iets luidop af. Als je zegt, "final offer" dan moet je ook zeggen, als je dit niet aanvaard dan... Wat komt hier volgens de n-va achter? |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Dat hoop ik ook.
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het heeft in de (Belgische) krant gestaan en dan moet het wel waar zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 september 2010 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er is er maar ene die het spelletje aan de gang wil houden en dat is bert bibber 2. Zoals de nazis eind '44, begin'45. Liever alles totaal kapot dan het te vertikken de handdoek in de ring te gooien. ![]()
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb nee gestemd want het wordt niet aanvaard door de NVA
(ze ontkennen het namelijk ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja en vice versa.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() De term BAFO alleen al is voldoende op de frankewieten de kast op te jagen...
't Is engels en 't gaat over échte economie !
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 13 september 2010 om 12:56. |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vermoed dat de Franstaligen momenteel hopen op een federale regering met van Vlaamse kant CD&V - VLD - SPa - Groen!... m.a.w. alles van de NVA wordt tegengewerkt en/of afgeschoten... Verhofstadt was in de 7e dag ook al een boompje aan het opzetten tegen nationalisme (pro België zijn is ook nationalisme natuurlijk maar dat is te eenvoudig...) : vermoedelijk worden bij zowel CD&V en VLD nu de oude krokodillen aangesproken door het establishment om hun partijen tot inkeer te doen komen en de bocht te maken. BHV splitsen in ruil voor 500miljoen voor BXL moet volstaan als uitleg.
|
![]() |