Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2010, 20:38   #1
fabianen
Gouverneur

Standaard Sportweekend

Ongelooflijk.
Kim wind de Masters,het Wereldkampioenschap,één van de de grootste tornooien in de wereld.
En waar begint Sportweekend mee?
Met een Belgische competitie tussen 2 ploegen die in het buitenland nauwelijks in eerste zouden kunnen blijven .'Supper zondag was het volgens de redactie.
Voetbal waar m'n in het buitenland mee lacht,maakt hier het weer.En de volgende dag nog een reportage van niks van ploegen van niks.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 15:21   #2
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

De vrt ramt ons nu eenmaal liever Lukaku's en Boussoufa's door de strot dan prioriteit te geven aan onze eigen kampioene in de meest mondiale sport ter wereld, tennis.
Het zal zeker enkelen pijn doen dat ze ook dit jaar weer niet om Kim heen zullen kunnen voor de verkiezing van sportvrouw/sportpersoonlijkheid van het jaar.
En dan moet 2011 nog komen.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 november 2010 om 15:23.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 20:36   #3
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Ongelooflijk.
Kim wind de Masters,het Wereldkampioenschap,één van de de grootste tornooien in de wereld.
Met een Belgische competitie tussen 2 ploegen die in het buitenland nauwelijks in eerste zouden kunnen blijven .'Supper zondag was het volgens de redactie.
Voetbal waar m'n in het buitenland mee lacht,maakt hier het weer.En de volgende dag nog een reportage van niks van ploegen van niks.
Bwa, binnenkort zijn ze bij de VRT het voetbalcontract weer kwijt, en dan zul je weer meer aandacht hebben voor andere dingen + een lawine aan buitenlands voetbal
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 19:55   #4
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Bwa, binnenkort zijn ze bij de VRT het voetbalcontract weer kwijt, en dan zul je weer meer aandacht hebben voor andere dingen + een lawine aan buitenlands voetbal
Als het op voetbal aankomt, dolen ze in België mentaal gezien nog altijd ergens in 1986 rond.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2010, 21:02   #5
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Wat wil je in een land waar ze niet snappen dat schaken een sport is ?
Oud 14 november 2010, 00:43   #6
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Als het op voetbal aankomt, dolen ze in België mentaal gezien nog altijd ergens in 1986 rond.
dat was dan ook het het meest succesvolle jaar ooit in het Belgisch voetbal. Maar dat komt nooit meer terug
Oud 14 november 2010, 00:59   #7
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hmmm als Nederlander vind ik nu juist dat de samenvattingen van het voetbal (hoogste niveau zoals Eerste Klasse en de Eredivisie), maar ook de nationale ploeg (Oranje en de Rode Duivels*)bij de publieke omroep thuishoren. Champions League en Europa League is wat anders.

(*= zo zag ik het spannende einde van België-Oostenrijk; dat mogen de Rode Duivels gewoon nooit uit handen geven, ze hebben in principe meer kwaliteit dan Oostenrijk.)

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 14 november 2010 om 01:05.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 01:16   #8
Adam Smith
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dat was dan ook het het meest succesvolle jaar ooit in het Belgisch voetbal. Maar dat komt nooit meer terug
1974, 1978, 1988 en 2010, hoewel voor Nederland 1974, ''The Orange Machine" en 1988, eindelijk een hoofdprijs, toch het meest speciaal blijven. Hoewel 1978, WK-finale zonder de echte vedetten, maar ook 2010 het halen van een WK finale (wat helaas weer uitliep op een deceptie; ik begrijp m'n pa nu een stuk beter over 1974&1978), is gewoon knap.

Dit doet me denken aan een artikel van een Belgische voetbaljournalist in de VI (Voetbal International). Het kwam er op neer dat een VKN (of republiek) door de aanvullende kwaliteiten (NL+BE) wél een WK had kunnen winnen.
Oud 14 november 2010, 10:41   #9
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
1974, 1978, 1988 en 2010, hoewel voor Nederland 1974, ''The Orange Machine" en 1988, eindelijk een hoofdprijs, toch het meest speciaal blijven. Hoewel 1978, WK-finale zonder de echte vedetten, maar ook 2010 het halen van een WK finale (wat helaas weer uitliep op een deceptie; ik begrijp m'n pa nu een stuk beter over 1974&1978), is gewoon knap.

Dit doet me denken aan een artikel van een Belgische voetbaljournalist in de VI (Voetbal International). Het kwam er op neer dat een VKN (of republiek) door de aanvullende kwaliteiten (NL+BE) wél een WK had kunnen winnen.
Feit!
Oud 15 november 2010, 19:03   #10
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Ongelooflijk.
Wat je er niet bijvertelt is dat ze de volledige YEC-finale live hebben uitgezonden, korte tijd voor sportweekend.

Club-Standard was alleen te zien op Belgacom TV, dus beginnen ze hun sportmagazine met een samenvatting daarvan. Zo onlogisch is dat niet.

De WTA-tour krijgt toch echt wel voldoende aandacht bij Sporza. Liefhebbers van het mannentennis klagen overigens net dat hun matchen niet genoeg aan bod komen.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 21:35   #11
Den Ardennees

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
hmmm als Nederlander vind ik nu juist dat de samenvattingen van het voetbal (hoogste niveau zoals Eerste Klasse en de Eredivisie), maar ook de nationale ploeg (Oranje en de Rode Duivels*)bij de publieke omroep thuishoren. Champions League en Europa League is wat anders.

(*= zo zag ik het spannende einde van België-Oostenrijk; dat mogen de Rode Duivels gewoon nooit uit handen geven, ze hebben in principe meer kwaliteit dan Oostenrijk.)
ja, maar jullie hebben verslaggevers als Jack Van Gelder, zulke reporters hebben wij hier niet
Oud 21 november 2010, 00:11   #12
Adam Smith
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja, maar jullie hebben verslaggevers als Jack Van Gelder, zulke reporters hebben wij hier niet
Aangezien wij voor het Belgisch voetbal aangewezen zijn op de VRT (mocht mijn Frans beter zijn de RTBF, hoewel als ik dan écht gedwongen werd om te kiezen, kies ik toch voor de VRT) hoor ik meestal Frank Raes, en zo slecht is hij nu ook weer niet. OK Jack van Gelder is erg enthousiast (zoals zijn commentaar na het winnende doelpunt van Bergkamp tegen Argentinie in 1998, in één woord prachtig), maar de rest heeft zijn pro's en contra's.
Oud 21 november 2010, 00:17   #13
Adam Smith
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Volgens de statistieken van de FIFA was het Nederlands elftal ook de meestal succesvolle nationale ploeg van 2010. Echter om onder andere Frits Barend (en welke Nederlander eigenlijk niet) te citeren: we hebben ook de moeder aller nederlagen geleden in 2010; kortom zegt niets (ik weet wel zeker, dat iedere Nederlander vaker had willen verliezen om met die cup naar huis te gaan. ).

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 21 november 2010 om 00:17.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be