![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal weer veel doden maken,in Frankrijk weer een dakloze dood gevroren
Wat moet men doen om de winter als arme goed door te komen Gewoon huizen kraken,en het recht in eigen handen nemen lijk mij wel een optie
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ja een kraakpand bezetten is al iets. Er zijn er genoeg in Brussel en Antwerpen. Er zijn ook andere mogelijkheden. Sommige eigenaars zoeken mensen die hun huis willen bewonen en onderhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zat het nu met al die leegstaande kazernes en kloostergebouwen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die dit weet?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vroeger wisten de "beroepsdaklozen" toch altijd hun weg naar Merksplas te vinden? Zitten daar nu asielzoekers of gevangenen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Idd vroeger kon je je laten oppakken als landloper,en je zat warm binnen in de winter,nu is dat zelfs niet meer strafbaar ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de weg: zou er een wet moeten komen waarbij de ocmw het recht heeft om iedere dakloze bij winterkou op te laten pakken door de politie, teneinde verplicht de nacht door te brengen in een sober maar fatsoenlijk lokaal van de ocmw ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat wij als Vlaamse dakloze uit de metro van de Groenplaats werden gezet in de vrieskou omdat wij te wit zagen,de allochtonen kregen wel onderdak
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alhoewel... waarom twijfelen? Ze zullen vast denken dat die allochtonen uit een warm land komen en dus minder aangepast zijn aan het noordelijk klimaat zeker? Dat duurt wat generaties voor die winterpels zich heeft aangepast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2010 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() U kan het nog eens proberen in de vlaamse rand misschien?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kan ik terug mijn eigen zijn,dank zij mijn overleden moeder,ik dank de hemel hier voor,en ook mijn broer
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook mijn vriend,Raf heeft zijn avatar aangepast,dat siert hem !!!!
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tzal wel ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat? Geloof je me niet? Alsof ik tegen jou zou kunnen liegen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ? Krijgen die daklozen tegenwoordig geen 500 eurootjes per dag ?
![]() Da's toch 't geen ze zeggen hé ... Of zijn ze daar selectief in en geven ze dat enkel aan anderen ??? Maar om't simpelweg te zeggen , Doel staat leeg , er staan massas stielmannen aan den dop , combineer die boel en maak van dat dorp één groot project om werklozen te laten bijscholen , daklozen een menselijk dak boven hunnen bol te geven (met een adres en al se)... Voor deze winter is zo'n toestand te laat, maar eventueel voor volgend jaar hé ... Zo hebben al die mensen hun huis en haard niet moeten opgeven om hun huizen te zien verkrotten voor den hond z'n botten ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stielmannen aan den dop, dat zijn er dann toch die niet willen werken, of hebben een stiel waar geen vraag naar is, zoals kamelenjockey of geitendresseerder.