![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Het immigratierapport van 2010
Lees de volledige column van John De Wit : http://www.gva.be/dekrant/experts/jo...-van-2010.aspx Citaat:
Veel is er niet aan toe te voegen. Lees vooral het volledig rapport |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 mei 2011 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Eerste een bende notoire veganisten aanstellen als 'adviseurs' optrend dierenrechten..en nu een bende linkse anarchisten aanstellen om het vreemdelingenbeleid uit te tekenen..
Bij den duivel ten biechte gaan.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 'De kruik gaat zolang te water tot ze barst'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gewoon afschaffen.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan U tenminste probéren on topic te blijven?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik weet in ieder geval dat indien ik mijn zwart geld op de bank wil zetten, ik gewoon "incognito" als illegale azielige zoeker de bank kan binnenstappen, een Nickname opgeef "Cyrana Cardunculus" en klaar is kees! Dank U Jozef! Weet ik eindelijk hoe ik die zwarte kous van mijn oma nog kan laten opbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp die drang met beste wil van de wereld niet, waarom er "Belgen" zo opkomen voor de rechten van "allochtonen", tot het absurde af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het multiculgedoe staat synoniem voor "multiculdrama" dat ons en de omringende landen treft. Wat een dergelijke organisatie denkt, zegt, wil enz moet ons eigenlijk geen barst interesseren, dat ze gewoon ophoepelen. Die gasten maken het multiculdrama enkel maar erger dan het al is.
Met dank aan die politiekers die achter dat soort onnozelheden staan en laten bestaan. We kunnen enkel maar hopen dat bij de volgende verkiezingen, welke en wanneer ook, meer en meer mensen beseffen waarom ze niet meer op bepaalde partijen moeten stemmen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Bankrekeningen openen zonder je identiteit te bewijzen, daar heb ik nog niet eerder van gehoord
als ze dat voorstellen, dan is dat wel al te gek |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ? Is genezing mogelijk ? Of blijft de patiënt tot in het absurde ontkennen dat hij ziek is. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 18 mei 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de 7de dag van verleden zondag zagen we een verbeten N-VA -er in debat gaan en verstrikt geraken in de tegenstrijdigheden van de eigen voorstellen, met als klap op de vuurpijl dat ook het centrum voor raceismebestrijding te kennen gaf voorstander te zijn van een efficiënt "terugkeerbeleid" middels een zo snel mogelijke beslissing over de asielaanvraag. Dat zulk beleid zorgvuldig moet gebeuren in een volkomen eenduidige juridische klaarheid is duidelijk. dat would-be immigranten alle mogelijkheden uitputten om hun verblijf in Westeuropa mogelijk te maken is zeker meer dan duidelijk... De enig ideale oplossing aan het probleem is het blijven wonen in het eigen land meer aantrekkelijk te maken dan emigratie, maar wel bedenken dat emigratie er altijd zal zijn ook belgen krijgen soms de kriebels om zich elders te vestigen.
![]() |