![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Heb me via media laten wijsmaken dat het krapuul Nullens ontslagen is door het blok maar zijne kop
![]() Van geloofwaardigheid gesproken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Uit de partij gezet ; ok zo moest dat zijn ! ... maar ik denk dat zijn foto weghalen van de website binnen de verantwoordelijkheid ligt van het bestuur van Dilsen-Stokkem zelf zeker ..???
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waaaaaw Neruda. Voorwaar een belangrijk probleem in de binnenlandse politiek.
Ik ga der dezen nacht nie van slapen denk ik. Of is het bedoeld als een striemende aanklacht tegen het gemeentebestuur van Dilsem - Stokkem ? Dat ze niet snel genoeg werken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is goed bedoelde raad, en ik hoop echt dat ge terug de vrolijkaard wordt van vroeger. Kom eens wat in koetjes en kalfjes, en probeer daar vooral niet over politiek te praten. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voorwaar een volks figuur !!
![]() ![]()
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan, dan kan de site aangepast worden. Maar goed, regels zijn er... |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Communisten zijn ook krapuul.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In afwachting dat de foto effektief verwijderd wordt, kunnen patrouilles van de Brigade Paracommando's de rust in het dorp bewaren... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |