![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik de praktijk zullen Nederlandse vrouwen ook wellicht worden toegelaten. Maar waarom die seksescheiding.
Lees dit stukje eens over hoe moslima's door hun cipiers begeleid worden in ziekenhuizen. http://vorige.nrc.nl/binnenland/arti...altijd_een_man Rijschool An-Nisa http://moslima4moslimas.web-log.nl/m...ool_annis.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De weg terug
![]()
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Derk de Tweede;5355985]
http://vorige.nrc.nl/binnenland/arti...altijd_een_man En gelijk hebben die dokters.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() jammer dat die moslimautos niet voorzien van een hoofddoek,kwestie van extra verzekerd te zijn
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Zou je het voor jezelf kunnen verantwoorden als lesgever om zo iemand het verkeer in te sturen?
Afbeelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een man een niqaab aandoet mag hij daar ook rijles volgen.
Wat is dan het probleem? Leve de multicul!
Laatst gewijzigd door Demper : 12 maart 2011 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is belemmerend voor het zicht en kan voor gevaarlijke situaties zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, zo kun je niet de weg op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Je verwart de hoofddoek met de niqab en boerka.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat kan toch ook gaan scheef hangen en voor de ogen terecht komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Neen, dat kan niet. Wist je dat men speldjes gebruikt om die hoofddoek rond het hoofd te spannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn risicofactoren. De verzekeraars moeten daar rekening mee houden vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Vorige herfst werd in mijn stad tijdens het oversteken per fiets van een drukke weg een meisje geschept door een auto. Ze was van een Turkse sekte die de hoofddoek dragen als een soort trechter om het gezicht. Deze foto geeft een beetje een indruk van hoe:
Afbeelding Er kwamen spanningen in de buurt en op school omdat het verhaal rond ging dat het de schuld was van die stomme hoofddoek die uitzichtbelemmerend zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() In de auto is het Art5 van Koos Spee, het bekende kapstok-artikel. Daar kan ze gelijk der niqaab aan ophangen en fatsoenlijk in de auto rijden. Ik spreek uit ervaring want ooit eens bijna vd fiets gereden door moslima met hoofddoek omdat ze niet normaal opzij kon zien, dus zag me niet aankomen. Kwam zo de rotonde opdraaien en fiets OP rotonde heeft voorrang. Dergelijke dingen moeten verboden worden in verkeer ten allen tijde zonder uitzondering.
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() .
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
situatie: éénbaans rijvak, rechts parkeerstrook. Zij komt vanachter haar geparkeerde wagen (was al fout: langs achter als je uitstapt en langs voor zodat je richting rijbaan KIJKT, zelfs met je tunnelsjalleke(*)) en in plaats van links te kijken of er een auto op de rijbaan rijdt kijkt ze door haar hoofddoekperiskoop (enkel zicht rechtdoor) en ziet mij niet komen! Als ik haar had geschept was IK in de fout geweest wegens - beschermde bevolkingsgroep (extra schadevergoeding wegens racisme?) - zwakke weggebruiker (ze zat nog niet in haar auto) - vrouwelijke analfabete (weet ik niet, maar is altijd meegenomen als ze schadevergoeding hadden geëist). (*) dit is wèl een vraag bij het rij-examen, maar nergens wordt gespecifieerd dat je geen duikbril + sjalleke op mag hebben, noch dat je niet met paardenkleppen op mag rondrijden. Binnenkort met al die moeltiekoeltie zullen ze dat beter specifieren of de sekte "ieck draeg mien paardenkleppen" eist schadevergoeding! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 maart 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bende zageventen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij, (moslim)vrouwen, worden een heel exclusief clubje, vind ik.
![]()