![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Boontje komt om zijn loontje. Pestkop als een vlieg op de grond gesmakt door zijn slachtoffer. Als je boven je gewichtsklasse bokst kan het tegenvallen.
http://www.youtube.com/watch?v=jv_oQ9EvIrM
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit zo cool he, ...
Heb er zo ook eens ene weg gesmeten,... hehe ge had die zijn smoeleke moeten zien,... "gij kent het einde van uw krachten niet, ... was zijne commentaar... " Ik kon hem alleen maar zeggen dat m gelijk had wat dat betreft. T is zoals ge zegt, ge moet in uw gewichtsklasse blijven,kerels uitdagen die 2 x zwaarder zijn en 2 keer groter is uitermate ongezond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dikke is eigenlijk nog braaf gebleven.
Kleine etter is letterlijk en figuurlijk juist es goed op zijn bakkes gegaan.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ah, dat overleef je wel. Hij is alvast een heel stuk minder praats
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn zoon heeft ook ooit iets dergelijks aan de hand gehad.
Tijdens de middagpauze was er iemand die vond dat hij steeds met eten naar mijn zoon moest gooien. Mijn zoon vroeg hem heel beleefd hiermee te stoppen, iedere dag opnieuw. Na een dag of 10 zei mijn zoon: "Het is genoeg geweest, als je nu nog eens iets gooit, sla ik op uw bakkes". Pestkopke voelde zich natuurlijk uitgedaagd en gooide prompt met eten. Pestkopke gooit nu niet meer met eten, pestkopke heeft z'n lesje geleerd. Gelukkig waren er voldoende getuigen pro mijn zoon, zodat hij niet geschorst werd op school. Ergo, pestkopke heeft zich moeten verontschuldigen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Zo zou het alle pestkoppen moeten vergaan. Die eikeltjes beseffen niet dat ze met hun gedrag een groot deel van iemands' jeugd verkloten.
Ik vind het alleen maar jammer dat hij niet nog een paar keer nagetrapt heeft om 100 % zeker te zijn dat de boodschap doorgedrongen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het misselijkste dat ik ooit eens gezien heb, dat was in zo een obscure fuifzaal, ... zo een paar wanne be Hells Angels, ... die er ne kleine hadden uitgezocht om eens goe te stekken te nemen... Waarom , geen idee, ... in elk geval die gasten waren met ne man of 5 , en echte bad ass motherfuckers, ... zo het soort waar ge in een grote boog omheen gaat. Die gast zat bovenop een tafel, ... en ge voelde zo de sfeer omslaan, ... (iedereen die al eens een serieus gevecht heeft meegemaakt weet wel wat ik bedoel... ) Ineens vloog die gast dus echt door die ruimte om ergens halverwege den dansvloer te landen, ... ja die was er ook niet goed van, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was even vergeten dat opa een ex-marinier en en Vietnamveteraan is. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 maart 2011 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ineens ziet ge die sfeer gans omslaan. Kleinen vloog daar ineens door de zaal ![]() Kleinen had wel redelijk wa maten precies, maar dienen groten ook. In 2 minuten tijd stond de helft van die tent op elkaar te motten. Da was blijkbaar besmettelijk, want toen begonnen ze ook te vechten in een stuk dat tot dan toe rustig was. Begonnen die ook en masse op elkaar te motten. Ge zag zo twee flikken binnenkomen en eens in hun haar scharten en terug naar buiten gaan om versterking, lol. Aangezien het het derde jaar op rij was dat er een massagevecht was geweest op die fuif hebben ze de boel maar definitief afgeschaft. Wel een amusant schouwspel, zo vanachter 't jeneverkraam.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dan de ééncelligen zien afdruipen ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 16 maart 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een gevecht in regel werd dat niet, mijn lief kende die gast en die daar naartoe, die was wel onder den indruk, en licht beschadigd ... we hebben toen wat rugdekking gegeven om de man in kwestie te evacueren,... Die zware mannen waren ondertussen wel al wat gekalmeerd maar, ... toch... allee de fuif heeft toen niet lang meer geduurd ... raar volk ... raar lief ook... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, zo veel sjans had ik niet, ...
![]() wel ooit eens gezien, ... in een of andere dancing, ... die grieten waren mekaar aan t stampen wel geinig, ... ![]() Waarom ja, dat weet ik ook niet, ... ben het ook niet gaan vragen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |