![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() vrt-nieuws , later meer
potentieel criminelen, aldus Leterme in de krant... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je niks meer zeggen
![]()
#3 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
8) Waarom verwondert mij dit niet ?? ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het zou me niet verwonderen dat de belgische staatsveiligheid probeert om het VB op zo'n manier in diskrediet te brengen. Door een sfeer van geweld en agressie te creëren rond het VB, om zo de verkiezingen te beïnvloeden. Een methode die men in het buitenland ook al toegepast heeft, oa bij de NPD. Georchestreerd geweld dus...
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik las hier ergens dat nazicreatuur Guderian alsmaar meer een karikatuur van zichzelf wordt. Dat is bij deze eindelijk goed bewezen. ![]()
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
EEN DISCUSSIEFORUM ONWAARDIG. Meer nog, dit is hier gewoon een ordinair 'zeik-op-alles-en-nog-wat'-forum geworden. Wee degene die proberen een deftige discussie te voeren. Blauwe knop. Bloxbuster zet aan tot haat tegenover minderheden.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Let op, bijlange niet alle blokkers zijn "gewelddadig", integendeel, het merendeel is normaal en is NIET GEWELDDADIG Maar heb je die meeting gezien in het nieuws ? is dat politiek voeren ? Ik erger me al dood aan de campagnecongressen van traditionele partijen SP, VLD en CD&V waar het er vaak te sloganesk, populistisch aan toegaa tmet volksmennerij... Maar wat ik vandaag op teevee zag van het blok vond ik kotsmisselijk. En NEEN, dit heeft NIETS te maken met mijn mening over het blok qua standpunten. Ik ben niet voor het blok, maar ik voel geen nood om die partij vierkant af te breken zonder reden. Neen, het ging puur om manier van politiek voeren of congressen voeren. Een hele tent die staat te roepen "Eigen volk eerst", opgejut door een aantal kopstukken... sorry, dat vind ik schrijnend. En JA , dat creëert een sfeer van agressie. Dat is niemand aanzetten tot geweld, dat is een sfeer creëren waarin gemakkelijk aggressie en geweld ontstaat. Net zoals in een bende hooligans die gewoon staat te "supporteren" en te "roepen" de sfeer makkelijk kan omslaan tot vechtpartijen. Net zoals een betoging plots in een grimmige sfeer kan omslaan. Zo'n volksmennerij is gewoon puur aggressie. |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Er was een massa volk ,van "opstootjes" niks gemerkt ....... |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Wat men nu doet met het Vlaams Blok, doet me denken aan die afschuwelijke, donkere periode in Nazi-Duitsland. Toen criminaliseerde men ook onze besneden medemens op alle mogelijke manieren. Ik huiver bij de gedachte alleen al.
![]() P.S.: I was being ironic. 8) |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Bloxbuster jij werkt dus op de Vrt ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben helemaal geen voorstander van het Vlaams Blok, ik heb ze ook liever kwijt dan lief.
Maar, vooral jij bloxbuster, stop a.u.b. eens met dit forum vol te posten met anti-VB topics. |
![]() |