![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blauw
Zwart Groen Grijs Rood Bruin Geel Violet Gelieve deze kleuren te rangschikken in volgorde van voorkeur. Ik zal zelf starten ![]() 1. Geel 2. Blauw 3. Grijs 4. Rood 5. Violet 6. Groen 7. Bruin 8. Zwart |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blauw
Bruin Geel Groen Grijs Rood Violet Zwart
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mijn voorkeur is nog steeds dezelfde, maar dan moet het lijstje kleuren aangevuld worden :
Zwart bruin rood oranje geel groen blauw violet grijs wit ( + al dan niet goud en zilver ) Verklaring : http://www.elexp.com/t_resist.htm
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() geel
zwart grijs blauw violet rood bruin groen
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paars
Mauve Lila Purper
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blauw
Zwart Paars Geel Groen Rood Bruin Grijs
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Amaai hier wordt nogal kleur bekend !
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.lalena.com/audio/electronics/color/
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrienden, de rangschikking van de acht kleuren betreft een psychologische proefneming. Gewoonlijk bebruikt men acht kaarten. Te rangschikken in volgorde van voorkeur.
De hoofdkleuren in deze zijn blauw, groen, rood, geel. De nevenkleuren zijn violet, bruin, grijs, zwart. De psycholoog van dienst zal de manier waarop je de kleuren rangschikt analyseren ![]() Feel free to participate ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
evenwichtige persoonlijkheid, voeten vast op de grond etc etc bla bla . 9.5/10
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() alee vooruit, analyseer mij ook maar eens
Rood Zwart Blauw Violet Grijs Geel Groen Bruin |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Tof spelleke:
Benoem hardop de kleur van van volgende woorden. Je moet dus de kleur van de letters zeggen, niet de woorden lezen. Doe dit zo snel mogelijk: Ei bank Idee Fiets Deel Doe nu net hetzelfee met de volgende woorden. Vergeet niet: Zo Snel Mogelijk!!! Blauw Geel Groen Oranje Rood Wit Paars Lastig hé? ![]() Dit simpel experimentje zou bewijzen dat we de betekenis van woorden automatisch 'oproepen' in onze hersenen. Je kan geen bekend woord lezen zonder de betekenis onmiddelijk te 'zien'. Daarom dat de tweede oefening veel moeilijker is: de betekenis van het woord interfereert met de kleur die we moeten benoemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() Ik heb het hier louter over persoonlijke voorkeur van kleurtjes
Ik weet dat het raar klinkt maar soms zit er een mens in de politieker raar hé, ik was er zelf ook niet goed van toen ik dat te weten ben gekomen Ik vraag me juist uw antwoord af mocht ik bruin eerst geplaatst hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen last van bescheidenheid. Over je evenwichtigheid kunnen we geen gevolgen trekken. De kaartentrekkerij is een indicatie van hoe ge u voelt op dit moment, terwijl ge u op een ander moment geheel anders kunt voelen, en dan ook andere kaarten naar voor kunt schuiven. Trek vooral geen te zware conclusies. Het is zoals ge de ene dag al eens (on)bewust sombere kleren aantrekt, en de volgende dag meer kleurrijke ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat gebaseerd op mijn kleurenkeuze of op mijn zevertekstje? ![]()
||
![]() |
![]() |