![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...5118432757.htm
http://www.knack.be/opinie/columns/j...5118472139.htm Volgens knack is de gemeentelijke holding zo goed als failliet en is de kredietverlaging van België onvermijdelijk geworden... Zal dit geen invloed geven op de huidige regeringsonderhandelingen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik zie niet waarom dat invloed zou hebben bij de regeringsonderhandelingen, wat ik wel weet is dat ze zelf het land naar de verdoemenis aan't helpen zijn.
Maar ze doen maar hoor, hoe sneller de boel ontploft hoe liever
#3 |
Minister-President
|
![]() U wilt dus wakker worden in een failliet land? Bent u masochist of zo?
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je ziet toch zelf dat, eender wat we doen, we telkens sneller naar de afgrond draven? En dat, mijn beste, hebben we te danken aan onze politici die de woorden "de gewone man in de straat" en "spaargeld redden" alleen maar in de mond nemen om stemmen te ronselen. Een schande is het! Het kan allemaal de boom in, de blinde Vlamingen zullen het pas zien wanneer het echt ontploft, dus laat het maar komen, ik ben er klaar voor
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik tracht hier enige logica in te bespeuren maar het lukt niet, help maar...
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Vanwege te vele malen in de zak gezet te zijn door mensen zoals u die woorden gebruiken waarvoor ik terug een explorer vensterke moet openen om dat te googelen.
Veel grote woorden en zakken lucht
#9 |
Minister
|
![]() één van de vele vlamingen die zich bedrogen voelt door Belziek.
![]() Wat België is: een belgicistisch profitariaat dat enkel uit is op geld van de hardwerkende vlamingen om het zuiders hangmatcultuur te blijven financieren. Wel, tommm, we zijn dat niet beu maar KOTSBEU!!!! Als die walen toch willen blijven profiteren, dat ze dan maar naar frankrijk vertrekken. Maar ik betwijfel of de fransen zo dom als de hedendaags vlaming gaat zijn om zich te laten uitpersen door een lui dominant volkje dat denkt een superieure taal te spreken. Van mij mag het ook failliet gaan, des te sneller dat de boel ontploft, en dat zal het ook. België is een tikkende tijdbom geworden. Laatst gewijzigd door matthias999 : 17 oktober 2011 om 11:21. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De echte woede moet nog komen Tommm, de meeste mensen slapen nog
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand heeft nog schulden of nog geld. Dus iedereen heeft evenveel spaarcenten. Dit wil je als communist bereiken niet? |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Niet echt, als sociaaldemocraat wil ik dat iedereen tenminste genoeg middelen heeft en als ze geluk hebben veel meer.
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem echter met de banken is als je er één laat failliet gaan dat ze allemaal mogelijk failliet gaan. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat we allen uniek zijn, maakt dit onmogelijk... Als je iedereen morgen een rode porsche kunt geven, ga ik niet content zijn met de kleur en mijne collega niet content zijn met de porsche. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, ik ben het volledig met jou eens. maar kan jij mij dan eens zeggen waarom de sociaal-democratische partijen in Europa dit totaal niet hebben nagestreefd? maar de laatste 20 jaar vooral ervoor gezorgd hebben dat hun vriendjes in de bestuursraden zitten van de gelibelariseerde bedrijven?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() We zullen er nochtans moeten gaan aan werken... in plaats van te zaniken en alle schuld op anderen te steken...
Iedereen - hopelijk - volgens eigen daad- en draagkracht... |
![]() |