![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in het forumreglement:
Citaat:
Kan iemand van de moderatie eens toelichten hoe dat nu juist zit? Is het nu toch toegelaten om een tekst van een ander medium integraal en zonder enige bronvermelding over te nemen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Global Moderator
|
![]() Beste Raf,
de forummer in kwestie werd verzocht in de toekomst zijn bronnen te vermelden. Met vriendelijke groeten chinaski Laatst gewijzigd door chinaski : 26 september 2011 om 15:27. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moderatie,
Als je een stuk uit een bron knipt en plakt is het geven van de volledige url daaronder dan voldoende ? |
![]() |
![]() |
#4 |
Global Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Global Moderator
|
![]() Deze draad is opgestart als vraag van een forummer aan de moderatie voor meer uitleg over een aspect van het forumreglement. Er is door de moderatie geantwoord, ter zake. Daarna heb ik meer dan 50 berichten verwijderd die niets meer waren dan kinderachtig geruzie, persoonlijke aanvallen en verwijten, één reactie uitgezonderd.
Bravo! Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 november 2011 om 09:38. |
![]() |