![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het is menigeen al zeker opgevallen dat het Vlaams Blok ietwat voorzichtiger wordt aangepakt door de politiekcorrete "journalisten" van de media. Vooral bij de VRT is dat opvallend. Ze hebben door dat hun ondeontologische houding contraproductief werkt.
Het moet iedereen gisteren toch zijn opgevallen dat ze de smerigheid nu laten zeggen door zogenaamde "neutrale niet-politiekers uit allerlei "deftige" milieus. - PROFESSOR Vermeersch van de Gentse universiteit: "' Zijn nazi's!" - BARON Buysse uit het bedrijfsleven: "Wat zullen ze in het buitenland zeggen en schrijven!" - THEO LOOG Torfs van de Katholieke kerk van België: "Dat miljoen kiezers zijn laaggeschoolden en onderontwikkelden...!" Ik verwacht mij aan nog vele BV's die zich laten manipuleren om voor de camera en in de kranten het Vlaams Blok aan de schandpaal te binden. Het zou nuttig zijn om hun uitspraken op te nemen en via internet massaal te verspreiden! Wat denken jullie hiervan?
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Etienne Vermeersch heeft al duizend keer gezegd dat hij vanalles kon en zou bewijzen. Dat hij het dan doet... Ik zou er echt niet van wakker liggen. Ik denk zelfs dat de one-man show van Vermeersch weer extra stemmen heeft opgeleverd voor de partij... Mvg,
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() laat die sukkelaartjes op den vrt maar doen. 't zijn nu eenmaal slechte verliezers......
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik dacht dat deze campagne rond vrije meningsuiting ging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
zeker doen,die zogezegde betwters leren het toch niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Alé alé Etienne Vermeersch dat is toch pure stand-up comedy, hoe hij zich gisteren weer zat op te winden, die vent is een godsgeschenk voor het Blok. Goed gelachen gisteren bv. hoe gaan we het Blok stoppen? Vera Dua: door een linkser beleid te voeren.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is voor de vrije meningsuiting... Wij vragen dus niet liever. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vermeersch is de kampioen van het knuffelbeleid en staat nu voor de totale mislukking van zijn aanpak. Als slechte verliezer gaat hij roepen en tieren.
Zijn uitval naar de 'kopstukken van het VB' was ronduit belachelijk. Ze zijn stuk voor stuk ver n�* WOII geboren. Hen uitschelden voor nazis is dus idioot. Over baron B. moet ik zwijgen. Ik heb hem 30 jaar geleden zeer goed gekend. Ik denk er het mijne van en ik ben niet alleen... Torfs hoort op een podium als stand up comedian. Niemand heeft blijkbaar de moed te zeggen dat het migratiebeleid van de laatste 30 jaar volledig fout is gelopen. Niemand lijkt te aanvaarden dat een maatschappij de verworvenheden van generaties, verdedigt en blijft verdedigen. Dat is een volkomen natuurlijke refleks. Met vreemdelingenhaat, fascisme, racisme en wat dan nog, heeft dat niets, maar dan ook niets te maken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() De VRT voorzichtiger ??? Niet goed geluisterd vandaag naar het nieuws zeker ...
"Vlaams Blok viert feest op volkseigen deuntjes" ... ze pikken er dan 1 deuntje uit (Anton aus Tirol") waar iedere andere politiek correcte kiezer op elk volksbal zich trouwens ook op amuseert als er iets te vieren valt. "De ophaling van het huisvuil in Antwerpen .... ; maar dat staat los van de verkiezingen" Het belachelijk maken, kleineren en demoniseren gaat verder . De nationale zender die met belastingen , ook van die 1.000.000 kiezers , functioneert mag zich dat allemaal permitteren. Hoe klein kan je zijn ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2. Anders denkenden voor nazi's uitmaken hoeft niet onder vrije meningsuiting te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij had Etienne gedronken!
Zou die man niet beter eens VERDRAAGZAMER optreden! In ieder geval kan niemand ontkennen dat Etienne ook zei: Ik moet toegeven dat ik een stukje van mijn hard verloren heb aan Groen! en ook een beetje aan rood! Dus niet moeilijk dat die gast het Blok telkens komt afbashen! Etienne zijn verhaaltjes zijn te objectief en rbijgevolg te licht bevonden! maar dat hadden de meeste al door ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal het meest beproefde systeem om dit land in stand, en de Vlaming onder de knoet, te kunnen houden.
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, een hond loopt na 10 jaar ook nog altijd achter zijn eigen staart...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als hij stelt dat de kiezer GEEN gelijk heeft, dan vraag ik mij toch sterk af waar hij mee bezig is hoor. De kiezer heeft ALTIJD gelijk. Wat wel opvalt is dat ze geen beelden geven van mensen die het schandalig vinden dat het Vlaams Blok nog maar eens genegeerd wordt. 1 ding weet ik wel zeker, na de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 gaan er koppen rollen en lijken uit de kast vallen !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
RAF COPPENS KWAM NOG ERNSTIGER OVER !![/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommigen snappen het nie goed.
De Luddo wil die mening van die drie mensen juist extra gaan uiten via het internet.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Fleuri
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In het geval van Prof. Vermeersch: gratis zuipen.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |