![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ALs eerste teazer, ik ben beschaamd: wij gaan straks weer stemmen met potlood. Terug naar de middeleeuwen. We zijn in een tijdperk waar de onderhandelingen begonnen zonder ipad1, dat de regering gevormd was net voor de lancering van ipad3. En in dit tijdperk slaagt de belgische politiek nog geen systeem te bedenken om elektronisch te stemmen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-papier.dhtml
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 januari 2012 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een schaamte. Ik ben zeer blij met de elektronische stemming en wil niets meer weten van stemmen met potlood en papier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me niet schamen vanwege een nationaliteit, aangezien ik besef dat de daden van een ander niet mijn eigen daden zijn. Bij uitbreiding zijn de daden van een ander ook niet de daden van een andere andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die daden van een ander zijn wel mogelijk geworden door de stem van mensen zoals jij!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij mij emaneert dat... echt ik ben beschaamd in zo'n bananerepubliek te moeten leven waar IT als het ware nooit werkt. Geen datauitwisseling met kruispuntdatabank naar externe diensten, geen elektronische EID kaarten die iets nuttigs doen, geen krachtige IT bij de overheid zodat ze personeel kunnen afslanken en diensten efficientern kunnen maken, en nu nog een klap op de vuurpijl zelfs het stemmen gaat terug naar de middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat zo is, dan zou het schandalig zijn dat ze die vervanging doen. Die vervanging moet je minstens met een tiende daarvan kunnen doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ahem, ik dacht dat niemand hinder ging ondervinden van de bevriezing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kunnen daar dan een flinke cent aan verdienen, en meteen zitten ze wat dichter bij de bron om wat te foefelen, zodat ze geen stemadviezen meer moeten geven .... Middeleeuws.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien is stemmen met potlood en papier misschien ouderwets, maar het is 100 keer veiliger dan het huidige oncontroleerbare computersysteem.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwist niet dat uw geld 100 keer veiliger is in uw kous, dan op een spaarboekje van "een bank waaraan we winst gaan maken". Ik zeg dit maar om te vertellen dat ik niet alles betwist. Maar een houten kist met echt ingevulde stemformulieren vervangen onderweg door een houten kist met geprepareerde stemformulieren, is evenzeer een fluitje van een cent, als een ontsnapping uit 't gevang van Dendermonde. ai ai ai ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens zijn er in 2006 geen eerder louche of op zijn minst onverstaanbare toestanden ontdekt in het Antwerpse. Veiligheid voor alles, zou ik zeggen. Het oude tijdrovende systeem heeft bewezen nagenoeg 100% onkreukbaar te zijn door de talrijke beveiligingen, die er met de tijd zijn aangebracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik wil van thuis stemmen. Over elk wetsontwerp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik snap niet waarom je beschaamd zou zijn Belg te zijn, als de flaminganten het verknallen ?
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Pure discriminatie.