![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Tiens ik dacht toch dat het aandeel belastingen beperkt ging blijven...
We hebben nu al de hoogste belastingsdruk... Dank u vlaamse traditio verraderspartijtjes http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...0102123706.htm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Dacht dat de 'rijken' die belasting betaalden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Problemen lijken eer: anders gerichte belastingen (werk kapot belasten), en 'we krijgen er niets voor in de plaats' (slechte justitie, lage pensioenen, lage sociale uitkeringen, wachtlijsten ....)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() of ziektedekking waarbij het 'systeem' meer kost dan het remgeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Of al die verdomde verspillingen en het geld dat verdwijnt in de corrupten hun zakken.
Maar ja daarmag je volgens de VRT niet over praten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit kan toch niet. Beke en Alexander hadden gezegd dat dit niet het geval zou zijn ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle rijke smeerlappen die meer dan 1000€ per maand verdienen moeten bloeden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ai, ai, ai ... BBP is 467 miljard dollar, dus 40.9% is 191 miljard en 43.4% is 203 miljard dollar. Jij vindt 12 miljard dollar niet veel ... ik wel
![]()
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik ben alleenstaande en betaal 65% belastingen op mijn loon.
Door de Staat word ik als fabrieksarbeider bij een klein toeleveringsbedrijf van Ford aanschouwd als grootverdiener! Ik heb netto ongeveer 1.500 Euro/maand (incl. maaltijdcheques) wij werken 40 uren/week). Van die 1.500 Euro gaat nog eens 250 Euro af aan benzine om te gaan werken. Nu hoorde ik juist Paul D'hoore op VTM zeggen dat er dit jaar nog 15 miljard Euro extra moet bezuinigd worden en dat deze linkse regering niet wenst te besparen en dat hij er vanuit gaat dat de belastingen nog veel feller gingen stijgen. En het wordt nog erger zei hij want na de gemeenteraadsverkiezingen gaan de gemeentes en steden hun belastingen nog forser doen stijgen. Dit is geen leven maar eerder overleven. Mijn pensioen zal na 45 jaar werken op 1.040 Euro/maand komen. Dit is de helft van wat vastbenoemde ambtenaren krijgen. Zo kan het niet meer verder. Laatst gewijzigd door demonen : 24 mei 2012 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In de personenbelasting is het vooral de verhoogde roerende voorheffing op interesten en dividenden die meetelt. Met werken heeft dat echter geen fluit te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En zo blijft dat maar doorgaan tot ipv eens te besparen in de verspillende structuren en zakkenvullerij van de machtshebbers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Altijd maar klagen over de belastingsdruk, maar niet op Groen willen stemmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet daarbij ook nog rekening houden dat de vennootschapsbelasting peanuts is en het hoge percentage vooral te wijten is aan de belasting van de werknemers.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een groot gedeelte zegt dan, komaan we zijn weg... een ander gedeelte zal het wel doorrekenen in de prijs van de producten die ze verkopen. Dit is gewoon economische realiteit De uiteindelijke dupe weeral... De gewone consument, het brave werkende schaapje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vennootschapsbelasting van 34% is helemaal geen peanuts. Tenminste niet voor de zelfstandigen en KMOs, die uitgekleed worden tot ze de laatste cent op tafel gelegd hebben. Alleen de grote multinationals ontsnappen er aan, dank zij de ijver van de Ø-VLD om hun vriendjes goed te bedienen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra lonen en privé-bezit zijn afgeschaft, en vervangen door gerantsoeneerde voedselbonnen, zijn er geen belastingen meer nodig.
![]() |
![]() |