![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dit was origineel een vraag aan Firestone maar ik ben nieuwsgierig naar wat de rest van het forum er over denkt.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() tricky question!
ik ben geneigd om ja te zeggen maar bij nader inzien kies ik toch voor nee. we kunnen niet iedereen opvangen en teveel van die mensen die hier een beter bestaan komen zoeken verzieken de boel voor iedereen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Rechten voorwaardelijk aanbieden aan zij die deze rechten willen onderschrijven.
Rechten in het buitenland inderdaad (manu militari) afdwingen. Niet door middel van sancties, maar door middel van occupatie en het dwangmatig zeven van de locale jeugd door een seculier onderwijsstelsel. Pakweg de vrouwenbesnijdende culturen kunnen niet op een andere manier worden bestreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Bedoel je dan: moreel wel maar praktisch onhaalbaar?
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet aan het westen om diens "rechten van de mens" op te dwingen aan andere landen, daar zij is gestoeld op waarden die elders in de wereld niet worden gedeeld.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Westen zal eerst zelf beschaaft moeten optreden buiten haar grenzen voordat ze geloofwaardig kan zijn.
Voor velen is de VS bijvoorbeeld de big enemy, en dat is niet als gevolg van haar beschaafdheid, cultuur of godsdienst.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoel moreel.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want dat is praktisch gewoonweg onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zullen die hypocrieten natuurlijk nooit doen; mensenrechten is een schaamlapje om hun imperialistische roofzucht achter te verbergen. Zwijg mij dus van hun mensenrechten en hun "humanitaire" interventies! ![]() ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 juni 2012 om 19:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij hebt een gewoon een blinde haat voor alles wat westers is ![]() ik stel voor dat je naar 1 van die menslievende landen gaat wonen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, Holocaust, 10 miljoen doden door Leopold II, Vietnamoorlog, Irakoorlog, Afghanistanoorlog, ... Het imperialisme was altijd pro mensenrechten. Ik zou zo zeggen: kijk verder naar Fox News en CNN. Iedereen die iets anders zegt dan je propagandazenders, "heeft gewoon een blinde haat". Neem nog wat popcorn, dude!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 juni 2012 om 20:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hebben landen als noord korea, iran , niger,... betere mensenrechten dan het westen? wat doe jij hier nog in het westen? nog beter dan verhuizen zou zelfmoord zijn aangezien onze volledige geschiedenis rust op elkaar uitmoorden en uitbuiten. dit is verre van een westers of imperialistisch fenomeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wat men noemt een stamboomflamingant, dus ik stel eerder de vraag aan jou: wat doe jij nog in Vlaanderen met jouw hielenlikkerij voor franskiljons & imperialisten? Ga samen met Olivier Maingain vlug asiel aanvragen in Frankrijk... Ah neen, jullie vriendje Sarkozy is er niet meer aan de macht!
Zal het onmiddelijk one-way Tel Aviv worden of wat denk je?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 juni 2012 om 21:57. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik verwacht nog altijd een antwoord van je op mijn vorige vragen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze staan wel in een universele verklaring die door iedereen is ondertekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stamboomapen daarentegen ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist omdat het gaat om een 'universele' verklaring' heeft 'het westen' niet het recht die rechten eenzijdig af te dwingen. Het zou al goed zijn moest dat 'westen' stoppen om mensenrechten te misbruiken om haar egoïstische agenda's achter te verbergen. In naam van 'mensenrechten' worden tegenwoordig grote smeerlapperijen uitgehaald. Toch is het beter dat die mensenrechten er zijn dan dat ze langs de kant geschoven zouden worden.
|
![]() |
![]() |