![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graag hier opvallende quotes die je in de pers tegenkwam, liefst met de naam van wie gequotet wordt erbij.
Filip Meirhaeghe die op de 5de plaats op de O-VLD-lijst in Maarkedal staat. ‘Mijn vrouw steunt mij volledig, dus ik ben al zeker van twee stemmen.'
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven.
Johan Anthierens Vlaams journalist, satiricus en schrijver 1937-2000
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Mag het er ook ene zijn waarvan ik vind dat die in de pers mocht komen ? Indien niet....negeren....
![]() Eén van mijn chefs : 'Waarom ligt dat dossier op mijn bureau ?" (maar dan in 't Frans) (een dossier dat ik er gelegd had op haar verzoek....dringend.....5 uur eerder)
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() “Those who are too smart to engage in politics are punished by being governed by those who are dumber.”
¨ Plato |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik wist niet dat Plato Engels sprak.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo beter? "Όσοι είναι αρκετά έξυπνοι για να συμμετάσχουν στην πολιτική τιμωρούνται με το να διέπεται από εκείνους που είναι χαζή"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week een mail ontvangen waarin deze quote stond.
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest ooit bij een vriend van me iets oppikken op een moment dat hij werken was.
Gelukkig had ik een nog een huissleutel van in de periode dat ik hem hielp met verbouwen. Toen ik me met die sleutel binnen had gelaten vond ik een briefje op tafel:" Hey..., de sleutel van de voordeur ligt onder de bloembak naast de voordeur."
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt gebeurd. Het netwerk op het werk lag ooit plat door brand. Achteraf werd er een enquête gehouden waarbij we voorstellen konden doen over hoe de medewerkers te verwittigen wanneer het netwerk om één of andere reden plat ligt. Enkele mensen antwoordden toen héél ernstig: stuur een mail....
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Of bij geen internetverbinding, bij de 'Helpfunctie' : 'Ga naar de site van uw internetbeheerder...enz....'
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon: "heb je al eens uw pc heropgestart?"
Als je die vraag krijgt weet je meteen dat je zelf het probleem gaat mogen oplossen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 juli 2012 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Al veel de PEBCAK-error gehad misschien?
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nederlands was ook goed geweest hoor. ![]() Ik denk trouwens dat je vertaling niet helemaal klopt.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 16 juli 2012 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() “Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes.”
- Jack Handey
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Frans De Waal :
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 augustus 2012 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |