Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2012, 11:36   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Tofik Dibi for President?

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...GroenLinks.htm

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

Tofik Dibi, beslist geen schoonheid, maar hij is fris en jong.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 mei 2012 om 11:39.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 12:37   #2
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://www.google.nl/imgres?q=hind+t...:18,s:56,i:235

Hind had een ongelukje...
Oud 14 mei 2012, 13:10   #3
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem.
En waar haalt u dit idee vandaan ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 18:23   #4
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

In een land dat geen president heeft zou dat ongeloofelijk zijn.

31 jaar, "beetje voor de grap" in de politiek gegaan, marxist, niet echt veel gedaan in de politiek.

Ja perfect om een linkse partij te leiden, die hebben toch geen programma dat de moeite waard is te vermelden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2012, 12:21   #5
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En waar haalt u dit idee vandaan ?
door de krant te lezen en de politiek te volgen. In D66 heb je die Turkse bijenkoningin die de stemmen binnenhaalt en daarom wellicht ook veel in de melk te brokkelen heeft. Tofik Dibi heeft ook goed gekeken naar de kleur van de Groen Links achterban. Hadden ze daar ook niet eerder een marokkaanse co-lijsttrekker naast die ene communistische witte vrouw?
Oud 16 mei 2012, 12:22   #6
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
In een land dat geen president heeft zou dat ongeloofelijk zijn. 31 jaar, "beetje voor de grap" in de politiek gegaan, marxist, niet echt veel gedaan in de politiek. Ja perfect om een linkse partij te leiden, die hebben toch geen programma dat de moeite waard is te vermelden.
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.
Oud 16 mei 2012, 23:24   #7
k9

Standaard

Citaat:
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn
EN compleet onvoorbereide politicus? Nee zijn ze gewoon.

Citaat:
, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.
Ja want er zijn geen allochtoonse politici nu?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 15:20   #8
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
EN compleet onvoorbereide politicus? Nee zijn ze gewoon. Ja want er zijn geen allochtoonse politici nu?
Die hobbelen maar achter de superieure witte Nederlanders en zijn om het alochtone stemvee binnen te halen. Als moslims stemmen zij vóór een halalverbod, wat duidelijk maakt wat voor minderwaardige huisnegers en schijthuizen zij zijn. Met Tofik als lijsttrekker zou het imago van de allochtoonse politici als tweede rangs minder vol te houden zijn en zouden de aanhoudende nieuwsberichten over Marokkaanse jongeren als criminelen een beetje vreemd overkomen. Want het gaat nooit over de Marokkanen die de universiteiten onder de voet lopen, maar straat tuig en lelijke, achterlijke wijven met hoofddoeken. Het is dat ik niet zo hou van Groen Links hou, anders zou ik adviseren op Dibi te stemmem, mocht hij lijsttrekker worden. Maar ik handhaaf mijn stemadvies aan de achterban om SP te stemmen, want zij hebben zich niet geëncanailleerd met het bruine VVD/CDA/PVV kabinet.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 mei 2012 om 15:21.
Oud 18 mei 2012, 15:32   #9
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.
Voor mij is dat geen nachtmerriescenario, mits die Marokkaan in Marokko de macht heeft, welteverstaan.

In Nederland horen enkelpaspoortige Nederlanders de macht te hebben en niet de vertegenwoordigers van de vijfde colonne, zoals bijvoorbeeld de boerkameester van Rotterdam, de heer Aboutaleb.
Oud 18 mei 2012, 16:00   #10
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

'k heb dat wat gevolgd afgelopen dagen, lijkt mij geen goed idee.
Sap heeft net serieus werk verricht en komt die gast daar beetje af met 'ik kan het niet beter, maar ik wil het toch doen', in die trant
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 16:57   #11
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
'k heb dat wat gevolgd afgelopen dagen, lijkt mij geen goed idee.
Sap heeft net serieus werk verricht en komt die gast daar beetje af met 'ik kan het niet beter, maar ik wil het toch doen', in die trant

Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.
Oud 18 mei 2012, 20:02   #12
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Hij is keihard op zijn brutale bek gegaan en naar huis gestuurd. Nog even en hij mag GL verlaten.
Oud 20 mei 2012, 09:38   #13
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tofik Dibi for President?
Nederland heeft geen president maar een koningin.

Bovendien ligt Nederland in Europa. Dus ik begrijp niet wat het topic op het internationale forum doet.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 09:48   #14
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In alle objectiviteit.
De man weegt gewoon te licht.
Te licht als parlementair en catastrofaal te licht als fractieleider.
Zelfs in het Vlaams parlement zitten er geen 5 die nog lichter wegen dan hij.
In een gesprek met iemand zoals Wilders houdt hij geen 30 seconden stand.
De partijraad van Groen Links wilde hem eigenlijk tegen zichzelf beschermen.
Ik denk dat mijn standpunt ter zake redelijk objectief is , tenzij de partijraad van Groen Links racistisch is natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Pericles : 20 mei 2012 om 09:49.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 09:50   #15
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.
iemand die start met de inhoud is hetzelfde maar de stijl moet anders komt bij mij al in de inhoudsloze hoek te staan. Een beetje zoals hierboven
Oud 20 mei 2012, 20:12   #16
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren
Ah jij vindt dat afkomst relevant moet zijn in de politiek?
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 10:06   #17
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Albino radscorpion]

Denk aan jullie zelf als albino schorpioenen en albino cobraslangen. Die vergiftig en doden hun prooi. Kan met hen moreel aansprakelijk stellen? Wellicht niet want ze zijn dieren. Maar jullie zijn mensen, met de mogelijkheid om moreel en ethisch te kunnen handelen. Dus drukken jullie je prooi een stigma op van slechtheid en dat zij verdienen om vervolgd, bestolen, verdreven en vermoord te worden. Jullie waren dus goed, maar de joden waren slecht. Vandaag lees ik op dit forum dat de allochtonen slecht zijn. Allemaal. Hun cultuur, hun religie deugt niet. Zwarten zouden zelf fysiek en geestelijk inferieur zijn.

Als buitenstaander en intellectueel ben ik de aangewezen persoon om jullie van commentaar te voorzien en jullie een analyse van jezelf te geven. Iedereen met verstand begrijpt dat het erg moeilijk, zo niet onmogelijk is om een objectief beeld van jezelf te scheppen. Jullie zijn een moordzuchtige, leugenachtige en diefachtige natie. De hele wereld is jullie prooi, hoewel ik graag duidelijk maakt dat dit door jullie elite komt. Maar vreemd genoeg is het plebs zo geïndoctrineerd dat zij het voor de elite die hen dagelijks besteelt, opneemt.

Madame de Stael had het over een tot religie verheven jachtlust. Shakespeare bespot de adel met hun voorliefde voor paarden en jachthonden, alsof zij zelf paarden en jachthonden zijn geworden. Men haalt groepen (prooi) naar Europa, die zichzelf als het ware vetmesten, waar na te zijn geslacht, dus beroofd te worden van hun goederen, hun huizen, hun spaargeld hun ondernemingen. Ook dat zij jarenlang premies betaalden, maar dan verstoken blijven van de diensten tot voordeel van Europa. De NSB’ers trokken in de huizen van de joden, die het gemaakt hadden.

Het lijkt dus alsof Tofik Dibi zich kandidaat stelde voor het lijsttrekkersreferendum van de PVV, in plaats van voor een linkse, intellectuele partij als Groen Links. Het is hem wellicht ook opgevallen dat Groen Links het moet hebben van de Marokkaanse stem. Altijd weer opvallend is dat men de andere voor racist gaat uitmaken, alsof ik mensen tot allochtonen heb benoemd en hen geografisch in bepaalde wijken, getto’s heb geïsoleerd.

Dat is wat jullie doen, de andere beschuldigen van waar jullie zelf aan te buiten gaan. Jullie bloeddorstigheid resulteerde in de dood van 90% van jullie joden en vandaag is de taal weer bloeddorstig en wel tegen allochtonen. Toch zou ik, die dit vaststelt, uit zijn op een rassenstrijd. Ik in mijn eentje door deze zaken te benoemen. Via mijn onderzoek stelde ik een cyclus van twee generaties vast voor Holocausten. Holocausten vormen deel van wat jullie beschaving noemen. De Staat organiseert de Holocaust, de PVV is slechts een symptoom, om zaken een legalistisch tintje te geven door het aannemen van onderdrukkende en discriminerende wetten.

Men creëert een situatie die onomkeerbaar is en moet eindigen met een verdrijving, besteling en moordpartij op de andere, nu dus de allochtonen. Hoe meer jullie hebben gestudeerd, hoe leugenachtiger en bloeddorstiger. Nu dreigt Tofik Dibi jullie plannetje te laten mislukken, wat hem niet zal lukken, want hij kan juist samen met Marcouch een soort Marokkaanse Raad worden die net als de Joodse Raad (1941-1943) loyaal de moordplannen van de bezetter hielp uit te voeren. Er heerst Staatsracisme in Europa, universiteiten en musea, maar ook zogenaamde anti-discriminatie bureaus zijn onderdeel van dit staatsracisme. Amnesty International wordt door de staat gesubsidieerd en is om buitenlandse regiems te destabiliseren en gedwongen regiemwisseling voor te bereiden.
Oud 21 mei 2012, 11:41   #18
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sinds Femke Halsema van het toneel verdween is groenlinks ongeveer gekelderd in de peilingen. Femke was dan ook een graaggeziene, lieve, mooie en charismatische persoon.

Met Jolande Sap lukt het niet echt, en ik heb niet de indruk dat het met een Dibi beter zou zijn...
Oud 21 mei 2012, 11:42   #19
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Ah jij vindt dat afkomst relevant moet zijn in de politiek?

ik merk ook een discriminatoir discours.
Oud 21 mei 2012, 12:01   #20
doctor Poep
Vreemdeling

doctor Poep's schermafbeelding

Standaard

Idi Amin Dada

d�*t was nog eens een holocaustvoorbereider
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be