Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2012, 09:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Onkelinx: ‘Wie zegt dat de energieprijs gaat stijgen?

Ik lees net een paar uitspraken van Onkeldinges. In De Standaard 8/9/12.
Amai, is die wereldvreemd !
Is dat één van onze b. topministers ?

En van haar gat maken dat verschillende dinges in Frankrijk zoveel goedkoper zijn dan hier.
Hoe lang zit zij en haar PS al aan de macht ?
't Is nog altijd hare frank die valt, en niet hare €, zo erg leeft ze in het verleden.

Weg met zo'n leiders; en aangezien dat niet gaat in dit (on)(twee)land, weg met dat land.

Citaat:
Wie zegt dat de energieprijs gaat stijgen? Vande Lanotte (minister van Consumentenzaken, red.) en Wathelet (staatssecretaris van Energie, red.) hebben toch maatregelen genomen om de prijs in bedwang te houden?'

Dat was voor het probleem met de scheurtjes in de kerncentrales.

‘Als de situatie verandert, zullen we ook de regelgeving veranderen. Wat mij echt schokt, zijn de grote prijsverschillen in de distributie tussen België en het buitenland. En dat is iets was de kleine man echt raakt. Ik drink 's morgens een kopje koffie. Dat kost hier 34 procent meer dan in Frankrijk. Babyvoeding of pasta, 17 procent duurder dan in Frankrijk. En Cola Light, waarom is die hier 21 procent duurder? Dat zijn slechts enkele voorbeelden die ik haal uit een studie van het Onderzoeks-en Informatiecentrum Oivo.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 09:48   #2
ToonB
Partijlid

Standaard

Dit lijkt me een geval van narcisme.
ToonB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 09:58   #3
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Je kan beter Cola light laten en water uit de kraan drinken. Als je kiest tussen babyvoeding en pasta, dan is pasta het voordeligste. Koffie is het goedkoopste in de Colruyt en met gemak de helft goedkoper dan de prijs van de OIVO studie.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 september 2012 om 09:59.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 11:15   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je kan beter Cola light laten en water uit de kraan drinken. Als je kiest tussen babyvoeding en pasta, dan is pasta het voordeligste. Koffie is het goedkoopste in de Colruyt en met gemak de helft goedkoper dan de prijs van de OIVO studie.
Dat gaat hier over prijzenpolitiek, internationale vergelijkingen, energieprijzen en bekwaamheid versus wereldvreemdheid van politiekers .... en dan komt er ineens enen af met wat goede raad van het niveau van huiswijven in den Aldi ....

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 12:49   #5
ToonB
Partijlid

Standaard

prijsstijgingen zijn gewoon een economische wetmatigheid, inflatie noemt zoiets. Mevr. Onkie is blijkbaar niet zo onderlegd.
ToonB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 16:11   #6
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

er zijn verkiezingen,nu kaart ze iets aan wat ze anders nooit zou doen"iets doen wat de kleine man raakt"
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be