![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist wel dat je een aanhanger van de "harde aanpak" was!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k'had eerst gelezen "boete voor negers redden", dan pas viel mijne 40 eurofrank dat dit niet kon en las ik het nogmaals.
Mijn excuses, 5 miljard keer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind da het ieder zijn/haar eigen keus is als die in zee duikt als het niet mag.
Ook al sterven er dagelijks 2 mensen van. Eigen schuld dikke bult. Trouwens... wie laat er zich nu bekeuren door een redder? Een gezond voor zichzelf denkend iemand is slim genoeg om te weigeren zijn/haar naam op te geven. Wie dit toch doet is een flauw doetje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin al maar uwe pas in uw zwembroek te naaien.
Ik denk dat die redders het een hele eer zouden vinden om behept te zijn met politionele macht. Ja, dat geeft toch een beetje allure, niet? Dat de overheid zich maar beperkt tot het duidelijk signaleren van gevaren (zowel met borden op het strand, als mededelingen in de gazetten) en het voorzien van zones waar toeristen hun ding veilig kunnen doen. Als de ene mens de veiligheid van de andere in gevaar brengt, dan is er natuurlijk wel een belangrijke taak van de overheid. Maar buiten de redders, wie is hier eigenlijk vragende partij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |