![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo!
In het kader van mijn thesis voer ik een onderzoek naar gelaatsuitdrukkingen bij Vlaamse politici. Mensen die onze taal niet begrijpen zijn genoodzaakt om naar non-verbale communicatie te kijken, maar welke invloed hebben gelaatsuitdrukkingen eigenlijk op u? Dit wordt in deze vragenlijst getest aan de hand van korte videofragmenten zonder geluid. Deelnemen aan de survey kan door op onderstaande link te klikken: https://eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_enYsHkAoRKtAqPz
Alvast bedankt, Inez |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1 het zijn momentopnamen. 2 Er lopen heel wat mensen met een zuur gezicht rond die best wel sympathiek zijn en omgekeerd ook. 3 Enkel wanneer je gedachten zou kunnen lezen en bovendien ook de gehele voorgeschiedenis van de persoon in kwestie zou je eventueel iets kunnen opmaken dat verder gaat dan een héél oppervlakkig inzicht. Er zijn er die er anders over denken natuurlijk... http://forum.politics.be/showthread....laessens+joris Behoor jij tot dan niveau? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Joris,
Mijn onderzoek draait niet over het algemene beeld/imago dat over een politicus gevormd kan worden, maar het gaat eerder over 'momentane' perceptie (of verandering in 'momentane perceptie' om preciezer te zijn). Dus ik beweer zeker niet dat je a.d.h.v. 1 fragmentje een algemeen beeld van iemand kan vormen. Natuurlijk zijn andere communicatiemiddelen (vb. verbale communicatie) daar heel belangrijk in. Helaas kan ik niet meer zeggen over het opzet van het onderzoek, aangezien dit de antwoorden kan beïnvloeden. Indien je meer informatie wil over dit onderzoek, kan je mij altijd mailen en dan stuur ik je mijn bevindingen wanneer het onderzoek afgerond is. Hopelijk vormt dit een antwoord op je vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het nodige gedaan voor invullen van de survey. Alvast succes toegewenst met je onderzoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het bekeken.
Het ontwerp en het onevenwicht tussen de vragen gesteld over de personen doet wel onevenwichtig aan. Het geeft eerder de indruk dat de onderzoeker geïnteresseerd is in de verhouding BDW ten overstaan van de rest dan wel in het aangegeven onderwerp van de studie. Ben eens benieuwd wat de resultaten zullen zijn en waarvoor dit nog gebruikt gaat worden. Niets verhindert u om, na afronding van uw onderzoek, in deze draad een link naar het resultaat te plaatsen wel? Dat bespaart u een hoop mails.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ingevuld.
Ps wij noemen de laatste jaren van het secundair het hoger secundair onderwijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dank u wel voor het invullen en voor de tip.
![]() @Joris, er zijn verschillende versies van vragenlijsten. Ik kan maar 1 politicus bevragen in 1 vragenlijst anders zou het te tijdrovend zijn voor de mensen die de vragenlijst moeten invullen. U had duidelijk degene met de focus op De Wever, maar zoals ik al zei: er zijn nog andere versies... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien aangeven bij het openen van de bevraging? Dan voorkom je dat mensen halverwege stoppen omdat jou bevraging een bevooroordeelde indruk geeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() "in welke mate vindt u wouter beke charismatisch"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() en precies toch wel een grote interesse in bruno valkeniers en of hij liegt of niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() van Mars afkomstig.
![]() |
![]() |
![]() |