![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Aan alle mensen die zo hard te keer gaan tegen NVA denk toch nog eens twee keer na.
http://www.dhnet.be/actu/economie/le...70ebbf8dfdb4e4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het maakt nog altijd een verschil. Nu kan men je maximum twee jaar als interim aan het werk zetten en vervolgens twee jaar met contracten van bepaalde duur. Je kan nog altijd vervangingscontracten krijgen maar ik denk niet dat dat enig nut heeft in kleine bedrijven (dit zou zo zijn in mijn geval ik ken de situatie niet voor andere bedrijven)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft N-VA hier mee te zien ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja: wat heeft de N-VA hiermee te zien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |