![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het poco establishment is tot hiertoe altijd te laf geweest om de haatzaaiende en openlijk westers-vijandige organisatie Sharia4belgium te verbieden, zoals men in Engeland gedaan heeft.
Men heeft de bevolking trachten te sussen met het nieuws dat Sharia4Belgium zichzelf zou opgedoekt hebben. Dat we dat vooral niet ernstig moesten nemen kon iedereen met meer dan 2 breincellen van het begin vermoeden. Burgemeester van Vilvoorde Hans Bonte trekt nu opnieuw aan de alarmbel nadat er onder meer een 16-jarig bekeerd Vlaams meisje naar Syrië is vertrokken. De noodkreet van burgemeester Bonte valt echter in dovemansoren bij de Federale overheid: "Het zou goed zijn jongeren hun identiteitskaart te kunnen afnemen. Het heeft me de voorbije weken gefrustreerd dat de federale regering niet op die vraag is ingegaan", aldus Hans Bonte. Wat zou Annemie Turtelboom tegenhouden? Ook angsthaas Kris Peeters van de Vlaamse regering geeft niet thuis: "En de Vlaamse regering is al helemaal afwezig in deze hele discussie", klinkt het nog. Wat een bende broekschijters zijn het toch, degenen die ons land besturen. Hebben jullie daar op gestemd misschien? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ar-Syrie.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou men debielen die naar Syrië gaan willen stoppen? Good riddens zou ik zeggen.
En Hans Bontens oplossing klinkt echt wel een Sovjet Tijdperk maatregel. Of de truk veel toegepast door bendes om immigranten tot slaaf te maken... Identiteitspapieren afmenem om reizen onmogelijk te maken. 'k Heb trouwens slecht nieuws voor Bonte. Het is echt niet moeilijk om zonder paspoort buiten Europa te geraken. Het voorkomt alleen het gebruik van peperdure officiele methodes. En terug is nog gemakkelijker.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationaliteit afnemen en het land uitzetten.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kordaat en extreem efficiënt optreden. Anders lijkt het erop dat deze schurkenbende een vrijgeleide krijgt. Zulk signaal kunnen we ons niet permitteren.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 30 juli 2013 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, U hebt wel gelijk, ik had toch maar beter mijn spellingschecker aangezet. Taalnazi... En dan de hamvraag, wat is uw mening. Mag een 16 jarige zomaar richting oorlogszone vertrekken of moet de overheid daar een stikje voor steken?
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terroristische organisaties als sharia4belgium hoeven geen vrije meningsuiting, maar stevige handboeien.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand de voor- & nadelen van haatprekerij geven , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, ik denk niet dat we die eikels lang kunnen wegsteken dus extremisten gaan altijd wel hun zin kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ik morgen een beweging opstart voor het groen schilderen van jouw huis Salah, dan ga ik te ver. Als ik morgen een beweging opstart voor het onderwerpen van de Belgen aan een strafrecht ontworpen in de Middeleeuwen zonder dat zij dat willen, dan ga ik te ver. Als ik hier, in de Verenigde Arabische Emiraten een beweging opstart voor het opleggen van de Bijbel aan alle lokalen, dan wordt ik de gevangenis ingestoken. Vrije meningsuiting is een illusie. Shariah 4 Belgium wil onze leefwereld wereld kapotmaken. Dan moeten wij hen straffen. Denk dat de meerderheid van de moslims in Belgie hen ook graag zou straffen. En wat betreft het 16 jarige meisje, zij is een kind. Wij moeten onze kinderen beschermen voor psychopaten die hen op straat brainwashen. Kost wat kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal zolang duren tot wanneer het volk er zich zal mee beginnen moeien.