![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...veteraan.dhtml
Den ene maakt andere af uit verveling , de andere doet aan happy slappy killings , hoe rot is de maatschappij daarvoor geworden , en waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen
![]() De dader is in elk geval ziekelijk gestoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja cookie, heb jij je nog nooit verveeld misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel , 1 keer sloeg ik toen zelfs een gitaar naar de kloten ,
of dozen met rotzooi rondstrooien in huis ![]() Of thuis ons gezin ambeteren , da'kon ik vrij goed zelfs !! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk te ronde schedels.
Mensen met 'n te ronde schedel zijn gevaarlijker. In de USA zijn er veel mensen die dat hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Obama had die man kunnen zijn...
Ah neen, juist, nu telt dat niet zeker?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar toch, mensen die zich vervelen en zich tot zo van die dingen gaan verlagen?
Ik verveel mij nooit! In een 'normaal' gezin/huishouden verveel je u ook nooit als je werk en huishoudelijke taken, wat kindjes opvoeden en nog wat andere taken naar behoren doet. (geen tijd om u te vervelen) Beste oplossing, waar natuurlijk de vermoorde oorlogsveteraan niets aan heeft ... ![]() Problem Solved, Case Closed!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vind gij truttig in het gareel lopen nu echt 'n oplossing voor alles?
Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 augustus 2013 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit had weinig tot niets met verveling te maken.
Dit is gewoon een ziek mannetje met het IQ van een garnaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volgende is dat je van een jointje trekt en de volgende dag spuit je heroïne.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En wat doe een mens als hij zich verveelt : ofwel op een forum wat komen lullen, ofwel de flikken gaan plagen, ofwel ergere dingen bedenken ![]() Of om het cru te zeggen : al een geluk dat het iemand van 88 jaar was en niemand die nog aan zijn goed leven moest beginnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vindt het gewoon beter dat een 88 jarige is doodgeslagen dan bijvoorbeeld een jong iemand die nog net aan zijn leven moet beginnen. Diegene heeft immers nog een leven voor zich, terwijl die 88 jarige waarschijnlijk niet zo gek lang meer had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat die 14 jarige nog een heel leven voor zich heeft. Die kan nog iets betekenen voor de toekomst. Iemand die 88 jaar is niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen enkel geval dood te slagen: - van 0 tot 25 jaar. Dood te slaan mits geldige redenen:- van 26 tot 40j. Dood te slaan mits briefje, goedkeuring van ouder of voogd: - van 41 tot 65j Dood te slaan voor de fun, zonder opgave van reden: iedereen 65+. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de godsdiensten (de islam voorop) oreren nog steeds maar: "u voortplanten jongens en meiskens, u voortplanten aub!!" |
|
![]() |
![]() |