![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ... althans alleen dan de mannen.
Gisteren ging ik met mijn kinderen voor de laatste vakantiedag naar het zwembad. In het ietwat gedateerde Hengelhoef hadden ze urenlang plezier. Wat echter enorm opviel waren een drietal moslima's in traditionele kledij en natuurlijk met hoofddoek. Hun mannen zaten met de zonen in het zwembad te spelen. Het ging hier om relatief jonge moslims. Ik schat ergens tussen de 25 en 30 jaar oud. Natuurlijk hadden de mannen allemaal een dikke baard. Nu maak je mij absoluut niet wijs dat die moslima's ook niet wilden zwemmen, in tegenstelling dat wat de moslim(mannen) beweren. Zielig en achterlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mijn ervaring met moslims in een zwembad, gelukkig zie ik ze daar nauwelijks omdat het betalende zwembaden zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7 Ik heb de indruk dat de meeste moslims erg gierig zijn betreft geld uitgeven voor hun kinderen, vooral dan technologie en vermaak. Klopt dit of is het een verkeerde indruk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bweikes, komen die zich wassen of effectief zwemmen? Enfin, 't zal mij varkensworst wezen, 'k spring wel in mijn eigen zwembad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Ik Haram, zij Hallal: 'k zie mij nu niet zo direct een bad gaan pakken in water dat eender al besmet is geweest met de 'islaamverrijkingsvirus'
Hoe kan men eigenlijk deze islambesmetting weren en bestrijden? Ze hebben nu al Air France, Klm, en Brussels Nat. Air compagnie pilletjes geprobeerd maar die werken maar beperkt in tijd= ze komen allemaal vliegenssnel terug. Behalve uiteraard deze die in aanmerking kwamen voor de 72 maagden show!!! geprodust door 'TV Syrië' Zoiets zou bij ons ook moeten kunnen; De vraag is dan wel: Hoe komen wij aan 72 maagden????? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() moet toch warm zijn zo nen dikken baard met zo'n weer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch prefereer ik de dames met kapje+sluier, langebroek+ sweater met lange mouwen en daarover hun tuniek of abbaya. Maar met zulke temperaturen zou ik toch graag hebben dat deze dames een aparte treincoupé of tramcoupé krijgen. Of anders moeten ze in de koran zetten dat ze zich ook driemaal daags moeten douchen met zulke inpakstoffen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gasten wassen zichzelf in openbare zwembaden, daarom zal je mij daar ook nooit zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wassen zich ook in de openbare hammam, vandaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje de gelijkheid tussen man en vrouw benadrukken zou best te doen zijn door die venten een hoofddoek te laten dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe voor mij maar een pamper voor de heren. Hoef ik die afgezakte spleet niet te zien nog enige aanwijzing over hun klokkenspel.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op zich is het wreed eigenaardig dat die mensen kiezen voor de zwarte/donkere kleuren in kleding, het staat al niet gezellig en zwarte kleding trekt de warmte nog meer aan. Mochten men voor witte kleding gekozen hebben (beter tegen de warmte) zou dit misschien een heel ander plaatje geweest zijn. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2013 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is weer een in en in triest topic.
Lekker met ze alle moslims bashen, kansloos. |
![]() |
![]() |