![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Weverke deelt een paar kletsen uit.
Ook richting Di Rupo. (wat die van voetbal DENKT, maar toch gaat kijken. Dat 'denken' in tegenstelling tot toch gaan: zwaar !!) We gaan een leuke verkiezingsstrijd te zien krijgen. Titel: De Wever: ‘Guy Verhofstadt is een griezelige nationalist’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131203_00868982 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een wedstrijdje tussen een stelletje overbetaalde en incompetente particraten die bovendien alle media beheersen, is niet alleen niet gezellig, maar ook uiterst ondemocratisch. Het is als een missverkiezing waarbij slechts 10 meisjes op de 20 kandidates zich mogen voorstellen. Ondenkbaar.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @De schoofzak
Waarom post jij systematisch "aanvallen" op de N-VA ? Lig jij van onder in het bed tijdens de sex ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar je wel zakes mee hebt, dat is wat ik wel of niet systematisch zou posten. Jij spreekt van "aanvallen op de nva". Maar man toch, deze draad gaat over een uitspraak van het Weverke. Dat kan je dan toch bezwaarlijk een aanval op de nva noemen, ja ? Ik zal je verklappen welke mijn motivering is om een draad wel of niet op te starten. Als ik denk plezier te beleven aan het onderwerp en de discussie van een draadje, dan zal ik het opstarten. Anders niet. Als de Schoof forum.politics opent, dan amuseert'hem zich rot. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 december 2013 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Schoof predikt de liefde. Citaat:
Maak eens een lijstje van de mogelijkheden waaruit ik dan mag kiezen. Als 'binnenpretje' er bij staat, dan zal dat wellicht een goed kans maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De Gamma-reclame is op De Wever van toepassing: "Alles wadde zegt, zijde zelf".
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ZG_WKh5XX1g .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga jou geen keuzes voorschotelen. Het is aan jezelf om keuzes te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Nu vind ik Verhofstadt ook een griezel. Weet iemand op welke basis Dewever Verhofstadt een griezelige nationalist noemt. Wat heeft Verhofstadt gezegd dat hem een griezelige nationalist maakt?
Nu maken de traditio's zich constant schuldig aan ongefundeerde persoonlijke aanvallen. Maar nu DeWever dit doet zou ik toch veronderstellen dat er voldoende grond is voor deze uitspraak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan die fratsen van Di Rupo en het voetbal kan je zien wat voor karakter dat is: een praatjesmaker en een hypocriet.
Wat De Wever zegt over Verhofstadt klopt volledig. De man verkoopt al die onzin en leugens over Europa omdat hij zelf nog zo veel mogelijk carrière wil maken binnen Europa. Ik noem die mens een Euro-fundamentalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat te vergelijken zijn met enige 'miss', dan zijn het niet eens missverkiezingen, de prijs gaat naar de dochter van, hoe lelijk dat kind ook moge zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fcal : 3 december 2013 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |