![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de N-VA tegen het hoofddoekenverbod?
Wie kan mij dit uitleggen? Heeft de vetzucht van Dewever permanente schade aangericht? Of is de N-VA de partij van het ordinair boerenbedrog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En open grenzen...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de duidelijkheid, ze zijn voor open grenzen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() u zal geen enkele ambtenaar in functie zien met persoonlijke overtuigingssymbolen, toch niet waar nva het voor het zeggen heeft.
Wat mensen in hun privé doen is niet onze zaak. En het is zeker niet aan de overheid dit te verbieden. Vrijheid van meningsuiting Demper. uw partij heeft daar nochtans vaak als het hun uitkomt veel mee geschermd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een paar argumenten waarom ze voor een algemeen hoofddoekenverbod zouden moeten zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, 'n kopvod opzetten is; "vrij je mening uiten" ?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gespartel in dit topic is nu al hilarisch.
Blijkbaar is een hoofddoek een onderdeel van de vrijheid van meningsuiting. Woehaaaaaa Maar de andere is nog beter. Die zegt niks en vraagt aan een VB'er om hem te overtuigen, zodat hij "ja" of "nee" kan antwoorden. De N-VA is echt wel de partij van de smoelentrekkers. Stiekem zijn de mensen die voor de partij stemmen voor het hoofddoekenverbod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er dan al maar eentje aanschaffen voor de volgende X dat ik nog eens naar Belziek ga, dan mag ik misschien mìjn mening ook vrij uiten want aan die VvM is al danig geknabbeld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() De n-va is voor de totale islamisering..... 40 procent meer susidies voor moskeeën Antwerpen met de pamdaclown.
De n-va die massaal in de commissie naturalisaties de snel belgwet toepaste en mee terroristen belg maakte. Bourgois die met Vlaams geld een islamzuil uitbouwt..... De n-va die in Europa stemt voor massale nieuwe migratie en die net brepoels in de meest islamofiele uiterst linkse fractie zetelt met figuren alla cohn bendit. N-Va kandidaten van Turkse origine die in VL eentalig turks campagne voeren.. De N-VA dat is de kracht van vervreemding. En dan dat vlaamse sausje dat dat alles moet toedekken. Daar smullen misleide kiezers van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het ging overigens tegen het hoofddoekenverbod in scholen en aan de loketten. De n-va is als het ware islamofieler dan Janssens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mogen zij de varkensstal proberen opkuisen, lukt natuurlijk van geen kanten...daarna zien we wel wat de misleide & teleurgestelde kiezer beslist.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 april 2014 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() hoe rapper ook federaal aan de macht hoe liever kunnen ze zich niet meer verstoppen.
sowieso win win .... mar in belgie is geen rechts beleid mogelijk zelfs geen centrum rechts. in wallonie stemt 80 procent links tot uiterst links in vl rechts tot uiterst rechts. Ze zitten al 10 jaar in de vl regering. En ze zorgen enkel voor meer vervreemding. Ik stem hoe dan ook VB dan stem ik tenminste niet mee voor vervreemding, open grenzen, islamisering en euthanasie op kinderen , cohn bendit etc. En dat fabeltje van de nuttige stem.... een Vb stem versterkt de n-va want dan kunnen ze tegen de andere correcten zggen luister naar ons of zij worden groter. Met een Vb in de touwen heeft de n-va veel meer ruimte om plat op de buik te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het dragen van kledij naar eigen keuze een onderdeel van vrijheid van meningsuiting. Ik vind de ideologie en betekenis die achter een hoofddoek schuilgaat compleet verwerpelijk, maar dat betekent niet dat iemand anders dat niet mag dragen. Net zoals ik mijn t-shirt met het opschrift "The only good Che is a dead Che" mag dragen, ook al vinden sommigen dat idee verwerpelijk.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2014 om 02:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Hoezo bedrog?
Immigratie is niet de raison d'etre van de NVA - dat vergeten nieuwe NVAers (lees ex-VBers) soms |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt van langsom moeilijker te weten wat het standpunt van de N-VA überhaupt is, zelfs over essentiële dingen. Het verschilt nogal naargelang de persoon die de micro onder de neus geduwd krijgt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() NVA is een allegaartje van rood, groen en blauw: rode Bracke, groene Bourgeois en blauwe De Wever. Hallo, wie heb ik aan de lijn?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge het dan toch over hoofddoeken wil hebben. Geen hoofddoeken in openbare dienst achter een loket. Trouwens hoofddoeken zijn hoofddoeken. Nonnekes gingen/gaan ook verkleed door het leven. De vraag die moet gesteld worden is, of burka's enerzijds, en volledig naaktlopen anderzijds, wel kunnen. Maar daarmee hebt ge me nog geen argumenten gegeven waarom ze voor een algeheel hoofddoekenverbod zouden moeten zijn. Laatst gewijzigd door Bob : 6 april 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor het cgkr en zo...