![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een vrouw van de federale heeft zich laten ombouwen tot man .
Wettelijk is ze nog vrouw , ze mag volgens de wet enkel vrouwen fouilleren , fouillering enkel door hetzelfde geslacht gezien het schaamtegevoel van de verdachte niet geschonden mag worden . Feitelijk is ze een man met de gevoelens van een man , geen enkele vrouw gaat het pikken dat een vreemde man zomaar tussen haar benen gaat zoeken . Het schaamtegevoel wordt dus geschonden . En nu . En gezien we toch op internet zitten , en nu wachten op een resem van beledigingen . Groetjes .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 16 maart 2013 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De man waarover ik het heb heeft lekkage .
De geslachtsoperatie is mislukt , de plastiek ertussen begint te lekken . En dat mag vrouwen fouilleren . Begrijpe wie kan .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 22 april 2014 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 22 april 2014 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De federale beweert trouwens dat 3% van de gefouilleerden transseksueel is .
In their dreams .
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iedereen heeft een zoekmachine , tik in fouilleren transseksuelen , je vindt tientallen tot honderden links .
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tik in google , hoe transseksuelen fouilleren en je komt meteen op de site van de federale die zegt dat 3% van de bevolking transseksueel is .
In their dreams . Waarom ik dat ik hier niet download ? Omdat ik er te dom voor ben . Maar ik ben wel zeker van mijn sekse . En aandacht hoef ik niet te zoeken , als ik over straat loop kijken alle vrouwen en het merendeel van de mannen mij na .
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter te veel zelfvertrouwen dan te weinig schatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil de fouilleringswetgeving wijzigen , soit .
Ik heb een doel in mijn leven , en jij .
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan niet reageren wat ik moet naar mijn kapster .
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je opent hier 4 topics , reacties 2-1-4-2 Ik ben sociaal en aantrekkelijk , alles wat ik doe lukt . Ik ben ook mooi , ik kan hier uit domheid geen foto van mezelf plaatsen maar schoonheid zit ook vanbinnen . En waarom val je mij aan omdat ik iets inzake wetgeving tracht te wijzigen . Lukt het mij , zoveel te beter , lukt het niet , tant pis , maar alles in mijn leven lukt mij . Omdat ik mooi ben .
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Transeksueel of transgenders , nou en , laat ze gewoon met rust !!
Het zijn ook mensen zoals u & ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We zitten in een schemerzone , enkel echte vrouwen zonder genitale afwijkingen mogen wat mij betreft fouilleren .
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bij terreuronderzoek bv op het vliegveld ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En vindt je dit een debiel topic , lees het dan niet .
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe bepalen wat een echte vrouw is , vrouwelijke agentes laten onderzoeken door vrouwelijke artsen . De mannelijke sekse heeft het er behoorlijk moeilijk mee zich te laten fouilleren door een echte vrouw me dunkt . Ik niet , Ze hunkeren om het te doen .
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Hoe lang is het eigenlijk al weer geleden dat ze nog eens gewogen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben niet bang van een echte vrouw. De discussie ontwijken is hier weer het doel waarmee ik ze weer met 5-0 gewonnen heb .
![]() |