![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
In navolging van zoveel tsjeven die vanwege hun mediaanwezigheid en lintjesknipperskwaliteiten bijzondere leiderskwaliteiten worden toegeschreven.
Maar kan 1 aanwezige tsjeef( opvallend tsjeven zijn bijkbaar niet erg politiek overtuigd want je ziet ze nergens op fora) mij eens uitleggen waarom Kris Peeters meer gekwalificeerd zou zijn dan eender welke random n-va er met wat intellect en capaciteiten. VL heeft in vergelijking met bvb Baskenland en Catalonie nog steeds geen grote autonomie. Perceptie is op dat vlak belangrijker dan realiteit zie ook maar De Block. De instroom en het misbruik gaat vol dor maar je doet wat symbolische zaken j ebent plots de populairste. Overigens zou in de VS een man als Peeters door de pers afgemaakt worden( zeker als het een republikein zou zijn want de pers is daar even links als hier) omwille van een sense of entitlement. Hij doet alsof hij de enige is die recht heeft op de MP post zonder dat hij zich daar moet voor bewijzen of electoraal moet scoren. |
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dubbeldraad?:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=201981 Laatst gewijzigd door DewareJakob : 11 mei 2014 om 12:25. |
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Ik heb Peeters altijd al een zwak figuur gevonden. Debatteren kan hij niet, wist ik al van de vorige verkiezingen waar hij gewoon in de lach schoot op een bepaald moment omdat hij het gewoon niet meer wist.
|
|
|