![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eau jee.
In mei komt de Trumpenführer naar België. De kleine kale lilliputterpremier met de patatneus Charles Michel gaat dan de gelegenheid krijgen om zijn geestig moptje uit te leggen. Want de Trumpenführer vergeet niet. En de Trumpenführer vergeeft niet. ![]() Yep. In mei, Charles. Da's vlug hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik vrees voor een beschamende vertoning, hopelijk houdt die patatneus tenminste zijn manieren #nietmijnpremier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is hij zelfs niet uitgenodigd door de Belgische regering. Hij zal blij mogen zijn als hij binnenmag. Ik zou in ieder geval zijn visum eens goed controleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal hij vertellen aan de 2de machtigste man ter wereld ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump met Michel-look ziet er vele beter uit.
http://3.bp.blogspot.com/-5_bGhq_iHg...lex-luthor.gif Zou hij zijn Engels reeds wat bijgeschaafd hebben ondertussen? http://www.clint.be/entertainment/he...pwemier-video/ ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Michellekke zal schoon naar de pijpen dansen vandie presidentskandidaat waarvan hij de naam zogezegd vergeten was en nog andere flauw moppen ... Michellekke dacht eens goed te lachen met Trump. Oep zijn bakkes, maar wel in naam van alle Belgen. Big mistake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal het deksel op z'n neus krijgen. Zeker weten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen beweren dat Bannon de next man achter Trump is. My bad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
De kans op een aanslag is groot . Is het leger van België in staat om de veiligheid en vrede te garanderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Toen Obama kwam was de beveiliging ook in Amerikaanse handen, waarom zou dat nu anders zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is de hoofdzetel van de navo.
Als je als land zo'n hoofdzetel aanvaardt, dan aanvaardt het ook de consequenties daarvan, zoals vb. het fatsoenlijk ontvangen van staatshoofden, zelfs al zijn het grote apen. Het zal dus één groot spektakel van veiligheidsbibberen worden. Plus daarnaast een hoogdag voor de linkse kerk. Ik voorspel 100.000 betogers met anti-Trump leuzen in Brussel. Afkomstig uit gans de EU. Ik voorspel dat buitenlandse legers en flikken uitgenodigd zullen worden om te komen helpen in Brussel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zagen dat toen Obama naar het Amerikaans soldatenkerkhof in Waregem vloog. Als ik me goed herinner waren er bv.4 identieke helikopters maar niemand wist in welk een de president zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden we alvast geen bindend referendum ( toch het middel bij uitstek volgens onze rechtse vrienden ) houden waar we de bevolking bevragen of hij er wel in mag ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Alle andere politieke partijen geven hier verstek en zijn dus bij uitstek ondemocratisch te noemen.
![]() |