![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al enkele jaren groeien de onvrede, de frustraties en het geweld in de wereld.
Tussen Israël en de Palestijnen om land, tussen het Midden-Oosten en het Westen om olie, macht en beschaving , tussen het Christendom en de Islam om religie, tussen armen en rijken omdat het verschil te groot wordt, tussen Vlaanderen en Wallonië om de transferts, en als kers op de taart nu tussen Vlaanderen en Brussel om DHL.......een hartverscheurende keuze tussen werkgelegenheid en economie, levenskwaliteit en milieu in de toekomst. Leren we dan nooit respect te hebben voor elkaar en naar de beste oplossing te zoeken voor ons allen ? Men stuurt ons bijbelse plagen. Orkanen en sprinkhanen die helaas of gelukkig weeral de armste onder ons treffen...... ![]() Zo zijn wij !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 25 september 2004 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral die bijbelse plagen vond ik goed gevonden. Gisteren zat er een sprinkhaan op mijn been toen ik in de tuin zat ... was het een voorteken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Amen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dat is omdat er altijd een bepaalde groep mensen die zich fantastisch en superieur vinden. In ons geval, in ons "democratische" westen, proberen ze de democratie te beschermen met ondemocratische middelen... Wat nog eens een onderscheid creëert tussen rechts en links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Laat ze van U geen burgertrut maken he Bhairav...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Bhairav schreef :
Citaat:
WAAR probeert links dan de democratie te beschremen, met link(s)e democratische middelen ?
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() geen een probeert de democratie te beschermen. Ze proberen alleen hun eigen positie te beschermen. zowel links als rechts.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() welke democratie ????????????????????????
bedoelt ge misschien de MONARCHISTISCHE Links-liberale katolieke PARTICRATIE de la Belgique ????????????????? of had ge het over een ander dictatoriaal regime hier te lande ??????????????????? ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot op een goeie dag de maat vol is.... en het Vlaams Blok de stok achter de deur van het belgicistisch regime wordt.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
En ik denk dat ik niet alleen ben aan de allerlaatste peilingen en de houding van oa (SS)God te zien ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
120 Km rust in de lengte, van de kust tot Brussel (Brussel niet inbegrepen) 65 Km rust in de breedte van Knokke tot De Panne (Knokke en De Panne niet inbegrepen) En nadien de eeuwige haat tussen twee volkeren, omdat één van beiden de andere afgestoten heeft. Een hele prestatie, zoveel is zeker...... 8) Toegegeven, u zult er nog een beetje rijker op geworden zijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Daarom wilt u het misschien nog verbeteren door er een complete politiestaat van te maken...
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat je het respect nog altijd graag van dezelfde kant ziet komen...
Bedenk dan wel, dat er zelfs niet over een splitsing zou gedacht worden als het respect in dit land ooit wederzijds was geweest...
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga verhuizen naar de Belgische kust... of is het Vlaamse kust,als het te erg word kan ik nog altijd overzwemmen naar daar waar men tenminste toch al links rijd.
![]() voor te lachen he mannen voor te lachen,ni kwaad worden he |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() "...met democratie als excuus..." is misschien beter uitgedrukt.
Dan krijgt iedereen hier zo'n betje zijn/haar zin. |
![]() |
![]() |