Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2014, 13:16   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Wie huisvesten wij hier nog allemaal: Liberiaanse massamoordenares kannibaliste

Man man,
wat groeit er nog allemaal in mijnen hof ?

En van wat leeft dat dan ?

titel: Liberiaanse verdachte van oorlogsmisdaden opgepakt in Gent
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140919_01276410

Citaat:
Een Liberiaanse vrouw die verdacht wordt van sadistische massamoorden tijdens de burgeroorlog in de jaren ‘90 in Liberia, is woensdag in Gent gearresteerd. Ze woont al jaren in ons land.

De Eerste Liberiaanse burgeroorlog die van 1989 tot 1997 woedde, heeft aan zo’n 200.000 mensen het leven gekost. Volgens verschillende mensenrechtenorganisaties was de vrouw, Martina Johnson, generaal in het leger van rebellenleider Charles Taylor en gaf ze in die functie het bevel voor strafrechtelijke executies. Johnsons wordt beschouwd als een van de meest beruchte misdadigers van Liberia. Ze zou als hoofd van zo’n 400 strijdsters van dorp tot dorp getrokken zijn om mensen te executeren. De slachtoffers zouden daarbij ook gefolterd en verminkt zijn geweest. Volgens een aantal getuigen zou Martina Jonhson zich zelfs schuldig gemaakt hebben aan kannibalisme.

Mensenrechtenorganisaties uit Liberia dienden daarom in 2012 een klacht in tegen Johnson. Het dossier tegen de vrouw werd aangedikt door meerdere getuigenissen van slachtoffers en verantwoordelijken van de burgeroorlog die tussen 2005 en 2012 voor de Liberiaanse Waarheidscommissie verschenen. Woensdag werd Martina Johnson uiteindelijk gearresteerd in Gent, waar ze getrouwd was met een Belg van Liberiaanse afkomst.

Vandaag verschijnt ze voor de raadkamer. Ze wordt verdacht van oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 14:49   #2
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Ze was hier om voor onze pensioenen te zorgen.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 14:51   #3
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Ze was hier om dikkerds te kannibaliseren.
Oud 19 september 2014, 15:03   #4
Allesstroomt
Gouverneur

Allesstroomt's schermafbeelding

Standaard

Ik werd vandaag aangesproken over mijn voorhoofd. Dat straalt van positiviteit en ik mag me binnen de week aan drie gelukkige verassingen verwachten. En of ik nog blablabla ... fuck off mislukte fakir ...

Welkom terug in de middeleeuwen dankzij al die import van achterlijkheid, bijgeloof, ... .
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 18:00   #5
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Man man,
wat groeit er nog allemaal in mijnen hof ?

En van wat leeft dat dan ?

titel: Liberiaanse verdachte van oorlogsmisdaden opgepakt in Gent
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140919_01276410
Als een beest mensenvlees heeft gegeten, kent het de smaak en moet het afgemaakt worden.
Ik stel voor dat we deze inwijkeling terug sturen naar land van herkomst en haar daar hetzelfde lot laten ondergaan.
Al is dit quasi onmogelijk...want onze politiekers zullen wel weer eens eisen dat ze goed ontvangen en behandeld moet worden als voorwaarde om haar los te laten uit ons apenland en uiteraard zal de media wel klaar staan om dit uitgebreid te controleren.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 18:02   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik neem aan dat ze hier "politiek asiel" heeft verkregen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 18:14   #7
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik neem aan dat ze hier "politiek asiel" heeft verkregen?
En ze zal ongetwijfeld correct en degelijk 'gescreend' zijn door de dienst vreemdelingenzaken.
Alvorens ze haar asiel heeft gekregen.

Allicht zal men ook grondig hebben onderzocht of het hier niet om een schijnhuwelijk ging. want ik betwijfel dat de "liefde" haar naar ons gastvrije landje heeft gebracht.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2014, 21:17   #8
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Al dat ratatouille betalen wij uiteraard, dank zij onze sociale ("domme?) ingesteldheid. Als 't maar stemmetjes op brengt voor de sossen.
Oud 19 september 2014, 21:25   #9
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Nieuwe aan winst, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo

Laatst gewijzigd door Bobke : 19 september 2014 om 21:26.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be