![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20141009_01311723
Citaat:
6.400 lieden die een schriftelijk protest of zo hebben ingediend? En wie was dat dan allemaal? Hoeveel miljoenen mensen zijn er niet die dat gedoe kots en kotsbeu zijn en dat soort lieden naar een andere planeet verwensen maar gewoon niets doen ertegen omdat hun mening toch maar aan de kant wordt verschoven of verzwegen of als "racistisch" gebrandmerkt??? Een andere vorm van onaanvaardbaar gedrag door en voor sommigen van onze "autochtonen", en dan denk ik aan advocaten die onbeschaamd en met een brede smile op hun smoel hun zakken blijven vullen met het "verdedigen" van wat onverdedigbaar is! Ze staan klaar om om het even wat voor leugenachtig gezeik uit te braken om zelfs de goorste gangsters te laten lopen. Een komma teveel of te weinig is voor hen genoeg! En dan denk ik niet alleen aan het bovenstaande onderwerp maar ook aan bende's drug- en andere dealers die volgens die onbeschaamde paljassen vrijuit zouden moeten gaan wegens onnozelheden! Als dat moet blijven doorgaan voor "justitie", dan is die enkel goed om op te spuwen... Laatst gewijzigd door andev : 9 oktober 2014 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het een kwestie van één lijn trekken , haatzaaierij bestraffen . Wilders benoemt niet simpelweg alleen de problemen. En verder is het naar Syrië gaan niet strafbaar .
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wilders is een debiel, en een hypocriet.
Multicultuur is een realiteit en desondanks z'n mindere kanten een overvloed aan goede zaken. Opzouten dus met wereldvreemde haatzaaierij. Laatst gewijzigd door Tamam : 9 oktober 2014 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat mensen vooral graag "zagen" over negatieve dingen i.p.v. ook eens de positieve dingen te bekijken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Multicultuur is dan wel een realiteit, maar dat hebben we dan wel aan mensen zoals U te danken, voorzover ge zelf geen importgeval zijt, en wat mij in feite geen fluit kan bommen. Overigens is het niet omdat multicul (laten we voor de goede orde het woordje kultuur hier maar niet bijvoegen) een feit is dat we niet alles moeten in het werk stellen om die multikul te bestrijden. In WOII was de bezetting door Duitsland ook een feit. Moesten we daarom maar bij de pakken blijven zitten ? Het is dus eerder opzouten geblazen met multilullers van uw soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paranoïde waanideeën over vermeende Islamisering van onze samenleving. Is dit proces werkelijk gaande ? nee , daar bestaat geen enkel bewijs voor. Daarom is het een waanidee.
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Kan u een paar van die goede zaken tonen? Finland bijvoorbeeld heeft ongeveer 2,5% vreemdelingen, niet echt multicultureel dus. Wat hebben wij (dankzij onze multicultuur) dat zij niet hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Algerije was ook multicultureel voor 1960,in een jaar of 2 hebben ze alle vreemdelingen(lees blanken)er uit gekegeld.Er waren daar Fransen bij wiens overgrootvader al geboren was in Algerije.Ik heb bijlange de hoop nog niet opgegeven dat al die negers,arabieren en asgrauwen uit de kaukasus op een dag het land worden uitgeschopt,goedschiks als het kan,kwaadschiks als het moet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn geen goede zaken, alle positieve effecten van de multiculuur bestaan enkel in de fantasie van onze linkse vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hou uzelf voor de gek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Vervolgens noemt u hem hypocriet. Dat lijkt mij onmogelijk. Iemand kan niet debiel zijn en hypocriet. U zit lelijk met hem in uw maag hè? Het woord multicultuur kan ik niet vinden in een woordenboek en google geeft geen treffers. Maar u bedoelt natuurlijk dat multiculturaliteit een feit is. Inderdaad en Wilders vertegenwoordigt één van die culturen. In een multiculturele samenleving bestaan nu eenmaal vaak spanningen tussen de verschillende culturen. Moet ik voorbeelden geven of weet udie zelf ook wel. Kijk anders eens rond in het Midden-Oosten. Het rommelt daar een beetje en daar is Wilders met zijn PVV een kleuterklasje bij. In dat stralende licht uit het Oosten noemt u Wilders nog wereldvreemd? Welnee, in dat licht is Wilders een toonbeeld van beschaving. Krijg ik antwoord of ben ik ook debiel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe gaat dit proces volgens u dan precies in zijn werk ? Door toename van immigranten uit moslim landen , of door het bekeren van westerlingen , of nog iets anders?
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw post is een goede illustratie van dit principe.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 oktober 2014 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn als niet moslims, en de islam zal overheersen ook in de politiek. Dat zie ik op uw site niet terug.
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je eens in Johannesburg gaat wonen, daar is Brussel naar aan het evolueren. Laatst gewijzigd door Snerror : 15 oktober 2014 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is volgens mij vooral het gevoel van onveiligheid, omdat het niet zo is dat er nu meer doden zijn gevallen als gevolg van moslimterrorisme in Brussel.
![]() |