![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() David Bowie (69) overleden na strijd tegen kanker
Citaat:
![]() p.s. Ik heb die Ziggy Stardust en vele andere nog. Ook eentje van The Spiders from Mars zelf en dan nog een album met verschillende, ik denk dat het beeldplaatjes zijn. Peter en de wolf ingesproken door Bowie, en natuurlijk Christine F niet vergeten. Spiders from Mars ![]() Peter en de wolf ![]() Discografie van David Bowie Official Site Ik dacht gehoord te hebben dat één deze nacht een 7 uur durende reportage over Bowie weet uit te zenden. (niet zeker van)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2016 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Erg e?
Maar een onvermijdelijk lot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets zekers in het leven behalve de dood en belastingen. RIP Ziggy.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zeer groot verlies voor de muziekwereld en voor mensen zoals ik die met de jaren 70 en 80 hebben gegroeid en met de muziek van Bowie. Bowie heeft verschillende stijlen gehad. Wat ik me onmiddellijk herinner, is mijn jeugd met zijn grote commerciële hits : "Let's Dance", "China Girl", "This is not America, "Absolute Beginners", "Dancing in the street" met Mick Jagger............. Ik weet dat het "commercieel" deel van Bowie sommige fans scheidt maar dat was mijn jeugd en ik vind dat die liedjes niet sterven. En ik verberg niet dat ik altijd "commercieel" geweest ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Favourite Bowie :
https://www.youtube.com/watch?v=m3SjCzA71eM https://www.youtube.com/watch?v=NHywdqH3F6Y
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde Martine Tanghe op één toch precies zo iets zeggen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...edia/1.2543867 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's vannacht op Radio 1.(nacht van Bowie tussen 23.00 en 0600 morgenochtend)
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() David Bowie heeft prachtige nummers gemaakt, waarvoor hulde.
Zijn laatste twee albums grensden echter aan het saaie. RIP Bowie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op France 2 is er nu de heruitzending van "Taratata" in 1996 waar David Bowie de centrale gast was. Echt het moeite waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van, ik luister dan ook maar raar of zelden naar een radio (lees: nooit), ik was toch al vrij vroeg in slaap gevallen gisteren.
![]() Ik ben wel in het bezit van aardig wat LP's en CD's van Bowie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind zijn muziek over het algemeen beluisterbaar, maar heb eigenlijk nooit de commotie rond Bowie begrepen. Nu ja, aangezien hij zo een grote schare fans had, moet ik precies iets gemist hebben. RIP
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk spelen ze nu niet al zijn films.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nog niet koud en ze slaan er al geld uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een hele nacht Bowie muziek is iets teveel van het goede.
![]() |
![]() |