![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Belgie-Spanje word gespeeld op dit moment.Helaas staat er geen vlaamse ploeg op het veld.Zijn er velen zoals ik die hopen dat Spanje wint?
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, dit is zielig hoor...
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() miljaar bijna goal voor Spanje.Blijven hopen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spanje is institutioneel zeker geen haar beter dan België!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 9 oktober 2004 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
La belgique qu'elle crève : dit ter attentie van enkele belges, qui sortent de leur tombeau. Om je kapot te lachen : vrienden kruip terug in je tombeau en geniet van de eeuwige rust. En VOORAL laat levende mensen met rust. NOSFERATU, FANTOME DE LA BELGIQUE, HAHAHAHA....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu Geert Bourgeois BHV gratis gaat splitsen, is het mss de moment voor Bertje Anciaux om den belgische voetbal onder handen te nemen. Je hebt per slot van rekening ook Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland die elk apart deelnemen. Moet ook voor dit apeland kunnen.
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Gisteren tegen den Belziek gesupporterd, toch nog altijd ongelofelijk wat een vijandige reacties je daarvoor krijgt. We hebben nog een lange weg te gaan.
Maar idd, psychologisch is een afgang van de rode lammeren zeker niet onbelangrijk. Volgende wedstrijd allen voor Srbija i Crna Gora!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En?
Heeft uw voetbalmatch ons Heilig Land der Vaderen kunnen splitsen? Of mag ik op http://forum.politics.be/showthread.php?t=21264 nog steeds roepen: "[size=4]GOOD MORNING BELGIUM[/size]!" ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger keek ik naar bijna elke match van de Belgen, maar nu kijk ik niet meer, aangezien het me niet echt kan schelen of ze nu verliezen of winnen.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk zal een Vlaemsch ploegje het beter doen. Petit pays, petit esprit. Allez, de flaminganten doen die spreuk alle eer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De reden waarom we er internationaal niks meer van bakken is dat onze Eerste Nationale gewoon een uitstalraam voor voetbalmakelaars is, waar ze hun koopwaar (d.i. middelmatige talenten uit Afrika en het oostblok) te kijk zetten voor buitenlandse ploegen. Eigen talent krijgt gewoon geen kans (of het nu Vlaams, Waals of allochtoon is) ___________________ Het bewustzijn is niks anders dan het koor van het onderbewustzijn. --- De Openbaringen van Flippend Rund, 109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je je al bedreigd moet voelen, Super ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zielige frustré!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog wappert de driekleur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Sorry maar het is wat belachelijk om voetbal zo te politiseren, ik zou ook liever een Vlaamse poleg zien maar dat terzijde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() goed gedaan Spanje
de rode losers zullen zich NIET kwalificeren voor het WK!!! De eenheid in dit kunstmatig land zal helemaal zoek zijn!!! leve de onafhankelijkheid van VLAANDEREN |
![]() |
![]() |