![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bron
Detail tekst: Citaat:
Goed plan zou je zeggen, dicht bij de haven. Maar er zijn al tal van kapers op de kust, Politieke spelletjes en andere weet je wel. Citaat:
![]() Het milieuschandaal bij Volkswagen is volgens mijn bescheiden mening door enkele duistere figuren in scene gezet om zo een 'goed draaiend bedrijf', ten gronde te richten. Ok, het is en blijft een enorme fout daar niet van. Andere auto bedrijven ook maar eens gaan testen misschien?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2015 om 07:40. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 26 september 2015 om 08:58. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Citaat:
Als ze werk willen creëren moeten ze stoppen met show op te voeren. Dat ze dan beginnen met omstandigheden zo te maken dat bedrijfsleiders hier graag willen investeren. Dat doe je door: -vereenvoudiging van de regelgeving: uitbreiding Vlaams bevoegdheden is dus contraproductief. -Ontsluiting, speciaal voor Antwerpen de haven. Zorg eindelijk dat het fileprobleem rond Antwerpen opgelost wordt. Zorg er eindelijk voor dat de autostrade richting achterland (Duitsland) een 3e baanvak krijgt. Zorg er voor dat de treinverbinding Hasselt - Maastricht terug geopend wordt. - lagere lonen. Dat kan je door de overheidsuitgaven terug te dringen. Al die overbodige gewestelijke ambtenaren afdanken bv. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
..dat is de duidelijke ,en in zovele woorden gestelde-,bedoeling van de Vlaamse Regering,en tevens van het stadsbestuur.
Het is dus kompleet logisch dat Vlaanderen,dat Antwerpen,reclame maakt met een beschikbare site.Alle nutsvoorzieningen liggen er al of zijn op korte termijn (opnieuw) beschikbaar... Hopelijk lukt het plan binnen de 10 jaar,is het niet met Tesla dan met iets anders INDUSTRIEELS.... Overigens,de verkeersknoop moet nu zowat het zwakste punt zijn van "Antwerpen",veel meer nog dan de loonkost vrees ik zo.... Laatst gewijzigd door kelt : 26 september 2015 om 10:13. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom, uiteindelijk moet de macht van de politiek in deze dingen niet onderschat worden. Ze zorgen voor de infrastructuur, de subsidies... Laatst gewijzigd door Bob : 26 september 2015 om 10:15. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 26 september 2015 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Citaat:
Vlaanderen heeft de laatste decennia niks meer gedaan wat betreft uitbreiding (auto-)wegen-infrastructuur. In tegendeel zelfs. Ruime vierbaans wegen werden gereduceerd tot smalle tweebaanswegen waarop ge kilometerslang moet blijven hangen achter brommerkes op 4 wielen omdat er geen enkel mogelijkheid is om voorbij te steken. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga je nabewerking dat rood en groen niet jaren tegen de uitbreiding van het wegennet en de verbreding van de autowegen zijn geweest? Vraag dat maar eens in Antwerpen of Brussel. Je reageert niet op mijn andere reacties. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 26 september 2015 om 10:37. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och heel Belgie (en Wallonie nog meer dan Vlaanderen), en in uitbreiding Europa is een zinkend schip. Maar aangezien Musk wel ergens in Europa een vestigingsplaats moet vinden, heeft Vlaanderen toch nog een kans. In het land der blinden is éénoog nu eenmaal koning.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
Ik ken de streek niet. Maar als ik op google kijk is er een brede vierbaansweg tussen Turnhout en Geel. Waarom zou je daar maar 70 mogen rijden? |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|