![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Zo gemakkelijk 24/24 open. Maar dat zal wel nooit mogen van die rotvakbonden ![]() ![]() Ze geven liever die vreemde met hun malafide nachtwinkels werk !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol Elsina, ja 7 Eleven me love it too, in Thailand hebben ze er, en die zijn idd 24/24 open, echt handig als je 's avonds laat nog iets wilt ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaat die 7/11 openhouden denk je?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaar ons van die onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die bestaan toch al?
Ik heb er hier eentje in m'n buurt, tankstation annex 7/11 Delhaize proxy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze bedoelt de echte natuurlijk ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt op een serieuze verslaving.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zipper in Bangkok ging ik gegereld naar de 7 Eleven om een cup noodlesoep bvb (die je dan ter plekke met kokend water kan vullen) of een samusa of zeep ik zeg maar iets ... en ja zoiets is handig als je zoals ik een avondmens bent die soms een inspanning moet doen om op tijd - voor sluiting - in de supermarkt te geraken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnenkort wel onze eigen 9/11, met dank aan IS.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh het is eens iets anders zou ik zeggen, en ik denk dat het wel succes kan hebben, alleen hangen ze in BE nogal vast aan hun 18u de soep & de patatten opscheppen en 's avonds alles toe, wat best jammer is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor "hoogdringende" gevallen, zijn er nog altijd die mega-tankstations met "shops". Als ge natuurlijk om elf uur s'avonds hoogdringend een nieuw zwembroek wenst te kopen, zal je moeten wachten tot s'anderendaags.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 februari 2016 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wel dat dit niet kan in het land waar alles verboden of verplicht is, het zou de geestestoestand van de Belg in gevaar brengen. Stel je voor, mensen die zelf beslissen, het hek zou van de dam zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cato?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 februari 2016 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme ja, dat wist ik, mijn geheugen is blijkbaar niet meer wat het was.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet doenbaar in ons 'beschaafde' land. |
|
![]() |
![]() |