![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ziehier de pijpgrage golddiggers van de Belgische strandjanetten:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160610_02333032 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaloers ja.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Knappe dames.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pfff nee, daarvoor zien ze er veel te "afgelikt" uit. De vrouw van Mertens eventueel uitgezonderd.
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een bende walgelijke wijven zeg maar. *ewwwwww!!!*
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Certain Renard Gascon, d’autres disent Normand, Mourant presque de faim, vit au haut d’une treille Des Raisins mûrs apparemment, Et couverts d’une peau vermeille. Le galand en eût fait volontier uns repas, Mais comme il n’y pouvait atteindre “Ils sont trop verts, dit-il, et bons pour des goujats. Fit-il pas mieux que de se plaindre? [Jean de la Fontaine] ![]()
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jonge mensen zijn doorgaans knap of alleszins knapper dan wanneer ze 60 zullen zijn. Dus het zou maar sneu zijn dat jonge voetballers lelijke vriendinnen zouden hebben. De vriendinnen die ik nu zou kunnen binnendoen zijn doorgaans ook iets minder knap dan deze die ik in de seventies binnendeed Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 13:49. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen vriendin, ben niet gehuwd.
Ze zijn mij te duur die vrouwen en hebben meestal nog teveel praat ook. Dus blijf ik in al mijne zieligheid, gezeten zijnde in mijn ivoren toren, verder schreeuwen: Zuster Anna zie je nog niets ... (Was dat niet uit Blauwbaard?) ![]() p.s. Mijn liefjes vroeger waren best mooier dan die opgedirkte/bijgewerkte types op de foto's.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Het zijn en blijven dure puta's. De meesten ervan zijn aanstootgevend fake, bijna buitenaardse gedrochten die alleen op de camera goed pakken, maar in het echt alleen hoon en spot bewerkstelligen met hun valse tsjoezen, tanden en haar. Alleen achterlijke marginalen kijken op naar zulke creaturen.
En als Kevins voetbalcarrière erop zit, dan mag die rosse zich een arm en een been uitvijzen om haar te onderhouden, terwijl zij het breed laat hangen en op haar echte loverboys kruipt in haar duur appartement te Marbella. Talloze sportmannen gingen hem al voor in dat verhaaltje. Coureurs zijn nog een pak achterlijker op dat gebied. Echt, Kevin, wees in het vervolg toch wat realistischer ... En spuit ze niet vo' ... te laat. Kevin heeft het spek aan. De kakteef heeft al geworpen zie ik net. ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat moet de partnerkeuze van anderen ons interesseren?
debiel topic |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er aan ontkomen gaat amper. Niet dat mij dat één hol uitmaakt, want ik doorzie de commerce toch. Alleen is de overgrote meerderheid van de Belgische populatie wel zo achterlijk om in heel dat verhaaltje mee te gaan alsof het om henzelf ging. En dat is verontrustend. Sommigen moeten tegen zichzelf beschermd worden. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze tonen er inderdaad een TV programma over: voetbalhoeren. De bekaktheid druipt van het scherm.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 juni 2016 om 20:16. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is precies toch wel een lekker wijf.
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat de mensen eens hun ontspanning en laat ze eens losgaan, ik zie niet in waarom je dat iemand niet zou gunnen. En de commercie, ja die profiteert er van, erg zeg...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|