![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar is de tand van Lumumba ?
De hamvraag nu ons koningspaar met enkele ministers naar Congo wil gaan. Ligt hij in een ebbenhouten met ivoor belegd kistje op het nachtkastje van Zijne Majesteit. Of in de kluis van de nationale bank, who knows? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze tekst zorgt alvast voor enige 'duidelijkheid'
![]() De tand van Lumumba: hypocrisie rond het koloniaal verleden het koloniale verleden zit sommige landen erg in de weg de laatste tijden en er zijn er die daar 'handig' gebruik van weten te maken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou biij Bem Bem eens gaan zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strak plan
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan ook als troffee op de schouw gestaan hebben in de living van den Boudewijn.
's avonds bij het laatste whiskeyke voor het slapengaan, de zoete smaak van de wraak... En alle dictators die je op bezoek krijgt, weten meteen dat ze ook op de schouw terecht komen als ze niet braaf zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee tanden als jachttrofee van een man die net vermoord is. Luguber kan niet.
Ik meen te weten dat onze voormalige koning Baudewijn op de hoogte was van deze liquidatie. Zo heilig en vredelievend was hij dus niet. Legale abortus was tegen zijn geweten in, maar een moord dat kon hij wel mee leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgehouden tand van vermoorde Lumumba leidt tot klacht bij politie In een wreed oud artikel stelde men zich de vraag: Koning Boudewijn zou wel eens medeplichtig kunnen geweest zijn aan de moord op Patrice Lumumba, de eerste premier van Congo. Anders niet slecht zo een Lumumba, de cocktail bedoel ik ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja in een ver verleden wel eens op het werk gedronken... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de kont van de secretaresse knijpen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 februari 2022 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pro ‘neger’ draad.
I have 10 wotes! ![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die beelden van toen terugziet, weet je gewoon dat hij een prijs zal moeten betalen. https://youtu.be/DGdf7wX-E7g Toen hij wat later de Ruski's erbij wilde halen, hebben ze beslist hem om zeep te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is blijkbaar nog een vingerkootje ook. Dat zal voor Fabiola zijn geweest. Ne keer met ne zwarte vinge.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik een andere foto moeten kiezen dan die met de donkerhuidige 'Chinese of Japanse?'
Over wijlen Fabiola dan ... Ik heb deze geloof ik nog ergens staan, spijtig genoeg niet meer kunnen laten handtekenen door haar zelf. ![]() Volgende was toch een prachtige zet van harentwege ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 februari 2022 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN