![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette springt in de dans en redt drie koningen
Drie koningen, drie koningen geef mij een nieuwe hoed mijn oude is versleten? Of zou het de één of andere stoelendans zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oud nieuws.
Wat of wie Magnette redt valt af te wachten.Wat Magnette himself probeert te redden is geld, geld en nog méér geld. Geld dat er niet is behalve tekort.
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. We willen praten met de N-VA. We willen niet praten met de N-VA. En nu zegt men ons, juicht Vlaming, Magnette wil praten met de N-VA...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magnette heeft al meer dan alleen gepraat met de N-VA maar hij trok zijn keutel weer in. Als hij denkt dat hij deze keer een betere deal in de wacht kan slepen met praten alleen zal hij van een koude kermis thuiskomen.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Het punt is vooral dat in tijden van crisis Europa niet al te streng gaat zijn in de tekorten. Dus de volgende regering kan kadokes uitdelen en daar wil de PS zeker bij zijn. Benieuwd of ook de achterban mee gaat springen als de NVA al in bad zit... Ik denk het niet eigenlijk.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS mag aanschuiven, maar pas nadat nota mét zes klaar is: dit weekend wordt weer eentje ‘van de waarheid’.
Ik hoop dat men in het politieke landschap uiteindelijk eens wil begrijpen dat ze de smoelen trekkende man van de foto op non-actief moeten zetten want dat is een gevaar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Leuke uitspraak om in te kaderen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er inderdaad ééntje om in te kaderen/tegeltje van te maken maar waar ga je die hangen?
Toch niet in de slaapkamer??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juli 2020 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever een regering die orde op zaken stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie is al jaren failliet, ben benieuwd naar de mirakel oplossingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 'hoop' doet leven zeg maar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2020 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 17 juli 2020 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Neppioi hoi katta bous huper ionos elelioio.
Laatst gewijzigd door cato : 17 juli 2020 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() dat is dagdromen en je weet het. De politieke kaste is ziek. Doodziek...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Wat een zielig spektakel,graag nieuwe verkiezingen aub.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een regering nodig die open en eerlijk is over de vraag wie alle actuele staatsleningen gaat terugbetalen.
Zoveel als mogelijk wijzelf? Zoveel als mogelijk onze kinderen? Zoveel als mogelijk onze kleinkinderen? Europa zwijgt nu wel. Maar binnen drie vier jaar, worden we op een rijtje gezet: Nederland 20 miljard te kort, b. 60 miljard te kort, Fr .. D .. It. .. Sp ..
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |