![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren moet ik mij opgeven voor een zeer grote update voor Windows 10.
Vanmorgen ingelogd maar de pc wil niet automatisch updaten, wie weet hoe dit opgelost dient te worden ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij ging het vanzelf. Gewoon "Bijwerken en opnieuw opstarten". Begin er niet 's avonds aan. Het duurt uren! Ik heb niet echt op de klok gelet maar het heeft zeker 3 uren geduurd.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Instellingen over updates aanpassen?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg indertijd mijn 2019 update niet binnen.
In je control panel -> updates en security is er een knop "updates zoeken" . Probeer eerst dat. Ook dat gaf bij mij geen resultaat, en ik ben op internet moeten gaan zoeken, waar uiteindelijk een artikel gevonden werd met een link om die update vooralsnog te installeren.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 31 juli 2020 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij viel ALLES weg. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt eh?
Ik heb hier nog 1 Windows laptop in huis en die hangt, met enkele Spotify erop geinstalleerd, aan een versterker voor muziek. En zelfs dan nog heb je shit met dat ding. Gisteren weigerde spotify alle dienst. Blijkt dat dat door een klaarstaande update veroorzaakt werd. En nergens, maar dan ook echt nergens, werd ik van die update op de hoogte gebracht. 't Is toen ik van pure ellende het ding eens opnieuw opstartte dat ik een melding kreeg dat er een update geinstalleerd werd... Efkens een update installeren... Moet dat na enkele tientallen jaren computergebruik echt nog zo ingewikkeld zijn ja?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd enkele maanden wachten vooraleer grote updates te installeren. Laat anderen proefkonijn spelen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik windows weer eens grondig beu ben, dan is de beste remedie een weekje op een linux laptop gaan werken.
Dan ben je weer zo blij als je terugkeert naar windows.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idee!
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik ben zo blij dat ik vooralsnog die Windows 10 kan uitstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zal men u toch onder lichte dwang naar Ruiten Tien doen overgaan. Eerst werd de ondersteuning, vervolgens wordt de werkzaamheid van oudere Ruiten opgegeven. Ik heb meer dan tien jaar kunnen werken met de Ondervindende Ruiten. Deze Ruiten zijn na lange trouwe dienst nu ook dood en begraven. Met uitstellende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het ergste geval ga ik van de 7 naar Linux maar zeker géén Win-10.
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Zonneheer
Tijdens dit spel worden ruiten in de volkstaal "koekens" genoemd. Met leutige groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lowie is een gewone man, al siert hij speelkaarten. Met gewoon bedoel ik : een man die op normale wijze op de wereld gekomen is, niet één die uit de bloemkool kwam ![]() ![]() ![]()
![]() |