![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen de koorts te meten.
Zodat het mega verspreiden van uit Luik en Bussel over gans het land stopt. Vivaldi Links kijk eens naar wat In China, Korea en Japan succesvol toegepast word. Waar de koorts nemen van iedereen die het station binnen komt , waar iedereen die de bus neemt op koorts word gecontroleerd weldegelijk zorgt om verspreiding te vermijden. Dit zou een veel grotere inpakt kunnen hebben dan het sluiten van een restaurant die als gebouw steeds ter plaatsen blijft . En dan maar met geld strooien om de gesloten zaken in leven te houden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 oktober 2020 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De verwijzing naar gele ster is duidelijk te gortig en brengt geen werkbare oplossing om de verspreiding van het virus tegen te gaan.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 oktober 2020 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het virus daarvan onder de indruk van gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelf geloof ik niet in die test. (In China test men dat in de mond) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2020 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Mensen waarbij koorts vastgesteld werd kunnen opgevolgd worden .... niet aan gedacht zeker? ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het verder iets zou opbrengen, ik weet het niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 oktober 2020 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Buiten medische professionals heeft niemand zaken met iemands gezondheidstoestand.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Welcome to the new normal. It's called virus-fascism.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Strak plan!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ochottekes zenne, mensen moeten wa binnen blijven (voor hun eigen goed dan nog) en roepen dan maar meteen fashisme...
Dat soort reacties is beledigend voor de mensen die de holocaust hebben meegemaakt.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er nog eentje voor jou gevonden. Daagt het al een beetje?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Verdedigt U het dan?
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 oktober 2020 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het haast nooit eens met Hendrik, maar hier sluit ik me bij aan: Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
of als ge het echt niet begrijpt; ik keur AF wat er gebeurde tijdens WOII, maar dezelfde narratieven en systemen worden me dunkt nu ook gebruikt, wat ik dus evengoed afkeur.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 oktober 2020 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zoekt spijkers op lag water om toch maar de fascisme en de jodenvervolging erbij te sleuren. Dat is textbook Godwin argumentatie.
![]() |