![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De AntiVaxxers hebben ons eindejaar om zeep geholpen.
De actuele nieuwe besmettingen gaan gemiddeld richting 14.000 per dag. Er zal dus iets moeten gebeuren ! Dank u AntiVaxxers ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft het over lockdown ? Wat ik vooral hoor is dat strengere maatregelen tot de mogelijkheden behoren. Trouwens, wij gevaccineerden besmetten elkaar meer dan de ongevaccineerden. Stop eens met die vooringenomenheid. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dank u Bejaarden!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt dus een lockdown voor de HoReCa en de Cultuursector. Familiebijéénkomsten wellicht ook op de schop. Dus : Dank u AntiVaxxers ! Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 november 2021 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bij de werkende komen vele besmettingen nog door hun werkrelaties, bij de gepensioneerden enkel nog maar door buitensporig te feesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die van mij echter niet aangezien ik mij toch niet aan die maatregelen hou, vorig jaar heb ik kerst gevierd zoals andere jaren: met vrienden en familie. Maar ik zal eens aan u denken als je weer kerst viert via skype.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Probleem opgelost. dank u force-vaxxers om voor een paar honderd man het land te gijzelen. force-vaxxers zijn complete idioten.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() dank u frank
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Logica zelve natuurlijk.
Diegene die de lockdown afroept, is natuurlijk schuldig voor de lockdown. Dus Henri moet boos zijn op Frank, of gewoon negeren wat Frank zegt dat hij (niet) moet/mag doen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gros van de niet gevaccineerden zijn kinderen, je bent opnieuw vergeten je 2de hersencel te gebruiken. Je zal een knobbel in je zakdoek moeten leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Types zoals Henri zoeken graag een schuldige. Dan is het maar correct dat de juiste schuldige gezocht wordt hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg dat de 65+ hun derde prik krijgen, desnoods op straffe van bij weigering zoals in Frankrijk. Als dat niet helpt dan wordt het hopeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Veel plezier met je virus en je eenzame kerst, Henri I. En vooral : graag gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet testen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
65+ prikken helpt amper. Men kan beter een lockdown instellen enkel voor deze groep.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Nee hoor, men moet vooral niets doen. Die mensen kunnen zichzelf opsluiten als ze zich daarbij comfortabel voelen, ze hebben daar perfect de mogelijkheid voor, een overheid moet daar niet tussenkomen.
|
![]() |
![]() |