![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Experten" stellen voor dat men de bevolking moet verplichten om te kiezen of ze wel of niet gevaccineerd willen worden, en bij een negatieve keuze mogen ze het gaan uitleggen tegen "meneer doktoor."
https://palnws.be/2022/01/verplichte...door-experten/ Er is op de 2 jaar die bijna gepasseerd zijn een voortschrijdend inzicht. In het begin was ik mordicus tegen elke en alle regels, en ik ben dat nog steeds. Maskers, lockdowns en vaccins hebben voor 99,8% van de bevolking niets dan ellende met zich meegebracht. Het enige dat ik geleerd heb sindsdien, is dat voor de 0,2% ziekelijke ouderlingen het vaccin er voor gezorgd heeft dat ze een redelijke kans hebben gekregen om nog even langer in het WZC kunnen zitten te niksen. En dus geniet een niet-gevacineerde 100% bescherming tegen bijwerkingen van het experimentele mRNA vaccin, en 99,8% tegen de ziekte zelf. En intussen heeft men 2 jaar de tijd gehad om net genoeg bedden bij te creëren om ervoor te zorgen dat de zorg niet overspoeld werd, maar brandluchtje deed NIETS. Bovendien, waarom is de "de zorg niet overspoelen" plotseling de basis van ons samenlevingscontract geworden? Staat dat in de grondwet? Art. 1; alles en iedereen moet wijken zodat de "zorg niet overspoeld wordt?" Dat zou mijn antwoord aan "meneer doktoor" zijn. Maar U mag rustig aanvullen. Dat de heren "doktoor" maar zien dat ze goed voorbereid zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 januari 2022 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Hoe maak jij die nieuwe contacten?
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/epidem...aten~a4c169a7/
In wat voor bochten ze zich niet wringen. Ook dit: Marius Gilbert had toch een opmerking over het CST. “Het grootste deel van de besmettingen gebeurt thuis, op het werk en op school. Dat zijn plekken die ontsnappen aan het CST. Dus het nut ervan is zeer beperkt en nog altijd niet aangetoond”, aldus Gilbert. “Maar wat natuurlijk wel een bewezen voordeel is, is dat het een middel is om aan te zetten tot vaccinatie.”
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 januari 2022 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is al lang de mythe ontkracht dat het vaccin experimenteel is. Het is zelfs meer getest dan alle andere vaccins. De reden dat het sneller klaar was is omdat ze: 1) Niet van nul moesten beginnen (voortgebouwd op SARS vaccin) 2) Men er meer middelen voor heeft gekregen (overheden) 3) Men door de druk van de crisis een boel administratieve papperassen die normaal maanden tot jaren blijven opzij liggen onmiddellijk heeft verwerkt. Dus je bent 100% beschermd tegen bijwerkingen die je OOK van covid zelf krijgt (zoals ontsteking van de hartspier, bloedklonters, blijvende koortsaanvallen, chronische vermoeidheid, ...) alleen is de kans op die neveneffecten astronomisch groter. Waarom mensen er niet in slagen dat in te zien snap ik niet. Het is eenvoudige wiskunde: Ga ik door een brandend bos, of steek ik een drukke straat over? De keuze is toch niet zo moeilijk denk ik dan. Ik ben wel akkoord met uw uitspraak over "de zorg niet overspoelen" . De minister(s) van gezondheid hebben zoals gewoonlijk weer gefaald op alle vlakken. En het is ook wederom door die overheid dat wij telkens terug in de shit zitten. Van november tot vandaag zijn er allerlei zaken op slot gemoeten omdat men in april 2021 heeft gezegd dat hervormingen in de zorg niet nodig zijn omdat "tegen oktober toch iedereen gevaccineerd is". Zij hebben daar nooit verantwoordelijkheid voor genomen en nooit hun excuses aangeboden. Er heeft ook geen enkele minister ontslag genomen. Het is belangrijk dat dit wordt aangekaart. Trouwens: Van grondwet gesproken: Hoe staat u tegenover de opvang van asielzoekers?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooreerst is er niet zoiets als "het" vaccin. Er zijn meerdere. En of die allemaal "zelfs meer getest zijn dan alle andere vaccins" is een compleet van de pot gerukte bewering. Ook niet onderbouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
2. vaccins zijn ongevaarlijk als ze op lange termijn geen schade aanrichten. Er is maar 1 ding nodig om dat te testen, en dat is "de lange termijn." Al de rest kan wel waar zijn, maar ik vertrouw farma-bedrijven voor geen millimeter wat "testresultaten" betreft. De geschiedenis staat bol van de voorbeelden van medicijnen die bij de lancering ervan "ongevaarlijk waren." Pfizer betaalde een paar jaar geleden nog 4,3 miljard (!) dollar boete omdat ze hun testresultaten hadden vervalst. Kortom, dit IS EN BLIJFT een experiment, dat op de korte termijn al een niet meer te negeren BERG van anekdotisch bewijs heeft geleverd van milde tot ZEER ernstige bijwerkingen. lees dit maar eens, een studie van de database van het "department of defense" dat louter rouwe data produceert over medische klachten van militairen; https://www.theblaze.com/op-ed/horow...bate-wide-open https://www.conservativewoman.co.uk/...ays-us-doctor/ 3. Voor vaccinaties sprak men niet over ontsteking van de hartspier, bloedklonters etc, ook niet toen iedereen ziek was van covid19 omdat er nog geen vaccins waren. TOEN was het verhaal nog dat we de zorg niet mochten overspoelen. Het is pas toen vaccins er WAREN dat het narratief werd aangepast. Je moet de kar niet voor het paard spannen. De shit rond bijwerkingen startte NA de 1ste vaccinatie, niet ervoor.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 januari 2022 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het onwaarschijnlijke geval dat ze toch zou aandringen, zal ik aan madame doktoor vragen mij de wetenschappelijke studies te tonen die aantonen dat vaccinatie voor mij meer zou opbrengen dan mijn eigen immuniteit. Nadat ze dat tevergeefs zou geprobeerd hebben, zal ik mijn klandizie verhuizen naar een serieuze doktoor.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goe poeier!
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs indien waar, is dat nog steeds geen reden om die vaccin-brol op te dringen aan niet-risico personen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die spuit is op dit moment al een paar miljard keer getest... Nu nog 55 jaar wachten op de test-resultaten waarop de tijdelijke goedkeuring gebaseerd is, of zoiets ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
O ja, mondmaskers waren toen verboden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie rond mij iedereen covid krijgen, gevaccineerd, geboosterd, jong en oud...het maakt gewoon niet uit...De geboosterden lijken mij zelfs niet minder ziek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Zo ja, waar is deze studie? Is ze gereviewed? Zo nee, waar baseert U Uw stelling dan op?
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Integendeel, velen nog eerst een paar dagen ziek van de booster en daarna nog even "ziek" van covid (lees snotneus)
|
![]() |
![]() |