![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moeten de vrouwen niet klagen dat wanneer er naakt is te zien het bijna altijd om vrouwen gaat.
Hier naakt in het echt en alleen mannen https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220829_93036556 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouwen vonden het blijkbaar leuk.
Ik vind dat de vrouwen niet mogen onderdoen. Ze mogen ook eens een efforke doen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een naakte vrouw kan in de meeste gevallen een knappe verschijning zijn een naakte vent is- en blijft een naakte vent.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, ze denken maar aan één ding.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walrus Beach
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, hete sletten.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naaktloperij of schennis van de eerbaarheid
Naaktrecreatie en blootloperij: waar mag het en waar niet? Hoe zit het als er kinderen in de buurt zijn? Schoenen met stalen tip en die naaktloper schot onder zijn inktpot geven? *grijnszzz* p.s. Volgende echt meegemaakt!!! Eerste situatie: Op Kreta komt er eentje aan het zwembad naast mij zitten. Geen bikini ... (was wel een knappe) Dit type zo een beetje... (het was ze zelfs precies ![]() ![]() Iemand van onze mensen die ook aan het zwembad zaten zei tegen mij: "als je nog 1 keer naar die juffrouw kijkt dan krijg je mijn ijsje tegen uw kop!!!" Tweede situatie: Ik heb het nooit graag gedaan maar in het verleden zaten wij (familie) eens op het strand vlak aan het water (onze eigen kust) Ineens komt er een dame zich naast ons gooien en er viel van alles naast haar stoel. (haar borsten dus) Ik wilde nog helpen om de zaak terug wat ordelijker te doen overkomen maar mijn familie heeft mij dat toen afgeraden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2022 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens naar het vogeltje.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hobbelende tetten zijn altijd beter dan zwiepende dingelings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zien ze een mannelijk geslachtsdeel van een zoogdier, waar zware boetes op staan.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mislukte vrouwen
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er waren toch palen bij? Wat heb je als toeschouwer aan een fluitje van een cent.
|
![]() |
![]() |